Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
8 mar, 2014 16:06 |
|
Borttagen
|
Berg!
8 mar, 2014 16:28 |
|
Borttagen
|
Dal, för att dalar har alltid gett mig ett lugnande och fridfullt intryck, speciellt i böcker.
8 mar, 2014 23:00 |
|
Fellrendión
Elev |
10 mar, 2014 19:51 |
|
Ladusvalan
Elev |
Trodde inte att så många skulle välja dal! ;-) Jag väljer nog också dal. Berg är vackra (och rent symboliskt vill man ju hellre vara på en topp än i en dal - om man ser livet som otaliga upp- och nedgångar). Men jag är inte så förtjust i höga höjder, och dessutom är det någonting fridfullt över dalar, såväl i själva ordet som dess innebörd.
Resultat i frågan "berg eller dal?": 9-3 till dal! Obs! Ny fråga i första inlägget! 12 mar, 2014 15:21 |
|
MizzNina
Elev |
Oktober. Helt baserat på födelsedagar och inte årstider. Jag föredrar vår över höst, men då den frågan har varit tidigare och upprepningar är trist så tänker jag basera svaret på denna frågan på födelsedagar, och jag har fler släktingar som fyller år i Oktober.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 12 mar, 2014 15:27 |
|
Borttagen
|
Jag tror jag säger mars faktiskt, men det är svårt. Älskar både våren och hösten.
12 mar, 2014 15:46 |
|
Borttagen
|
Mars, eftersom jag fyller år i mars. Och jag älskar våren. ^^
12 mar, 2014 15:51 |
|
Little J
Elev |
12 mar, 2014 15:58 |
|
Hermione. Granger
Elev |
12 mar, 2014 16:03 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen