One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
... 1D kommer till X Factor andra november. Vilket är enda fredagen på hela lovet som det är näst intill omöjligt för mig att ta mig till Stockholm. Hahaha oh, this will be a hell of a challenge.
"we live together, and harry does all the cooking." 9 okt, 2012 11:22 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Ida S: ... 1D kommer till X Factor andra november. Vilket är enda fredagen på hela lovet som det är näst intill omöjligt för mig att ta mig till Stockholm. Hahaha oh, this will be a hell of a challenge. nej. nej. nej. NEJ. NEEEEEEEEEEJ. sägattdetinteärsant jag är i london då jag vägrar tro på det DOM KAN INTE GÖRA SÅHÄR MOT MIG 9 okt, 2012 12:12 |
|
Solkatten
Elev |
Är riktigt avundsjuk på alla som bor i Sthlm </3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 okt, 2012 12:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Är riktigt avundsjuk på alla som bor i Sthlm </3 Är riktigt avundsjuk på alla som bor i Sverige </3 9 okt, 2012 12:24 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Är riktigt avundsjuk på alla som bor i Sthlm </3 Är riktigt avundsjuk på alla som bor i Sverige </3 är riktigt avundsjuk på alla som är kvar i stockhom fml 9 okt, 2012 12:33 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Är riktigt avundsjuk på alla som bor i Sthlm </3 Är riktigt avundsjuk på alla som bor i Sverige </3 Åk hit "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 okt, 2012 13:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Är riktigt avundsjuk på alla som bor i Sthlm </3 Är riktigt avundsjuk på alla som bor i Sverige </3 Åk hit Let's blackmail my father..! Eh, han fyller dagen efter, haha Födelsedagsresa från honom själv? XD Jag är konstig, all sjuklighet har gjort mig underlig x) 9 okt, 2012 13:31 |
|
MonsterCookie
Elev |
9 okt, 2012 15:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida S: ... 1D kommer till X Factor andra november. Vilket är enda fredagen på hela lovet som det är näst intill omöjligt för mig att ta mig till Stockholm. Hahaha oh, this will be a hell of a challenge. ... Kommer dom till stockholm? Måste pkta ditt, men det går förmoligen inte. 9 okt, 2012 15:51 |
|
si_tonks
Elev |
wait, är det lov den andra? då måste man inte gå från skolan tidigare och berätta för alla att man är en direcioner, hallelujah! ![]()
9 okt, 2012 15:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen