@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: precis, det hade varit förfärligt!Skrivet av ronnyponny: JAAA OMG. Skrivet av Borttagen: JAG MEEED!! OMG JAG ÄLSKAR HARRY POTTER OCH HARRY POTTER-FANDOM Jag undrar vad jag hade gjort nu utan fandomen. Jag hade nog läst böckerna gång på gång, ensam på mitt rum, utan alla dessa fantastiska människor att dela mitt intresse med. ♥ shijdjdjsjajsj
14 sep, 2012 23:08 |
|
scarhead
Lärare |
ALLTSÅ för ett år sedan så var jag inte såhär känslosam
nu sitter jag här, mitt i natten, och bölar till Hannah Montana tack vare Harry Potter jag älskar det okej 14 sep, 2012 23:09 |
|
M4L13
Elev |
nej.
nej. Nej. NEJ. FRED. DON'T DIE. NO. STOP MAKE ME CRY. STOP IT. FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEED ;__________; <////3 TONKS REMUS EVERYBODY COOOMEEE BAAAAAAAAAAAAAAACCKKKKKKKK ;________; except you bellatrix you can die bitch.
14 sep, 2012 23:12 |
|
Caius
Elev |
Ibland hatar jag 4kids så jävla mycket. När de ändå dubbar en serie kan de väl dubba de sista 18 delarna också istället för att ignorera dem? Vad less jag blir på dem.
Aja, hade ändå planerat att se serien på japanska också, så det är väl bara att börja om nu. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 14 sep, 2012 23:13 |
|
scarhead
Lärare |
Det är faktiskt okej att lyssna på Hannah Montana när man har post potter-depression
help i've fallen and i can't get up 14 sep, 2012 23:13 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av scarhead: Det är faktiskt okej att lyssna på Hannah Montana när man har post potter-depression help i've fallen and i can't get up HANNAH MONTANA ♥ without something there is no nothing 14 sep, 2012 23:15 |
|
M4L13
Elev |
14 sep, 2012 23:19 |
|
Tuggrus
Elev |
Kan man mörda mensvärk med något? Choklad?
MUMS! 14 sep, 2012 23:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Jag har hittat en datanörd i min årskurs ...som inte visste vad Portal är eller har aldrig hört talas om Slender. Jaha. Okej, det här känns som det perfekta tillfället för mina frågor! 1. Vad är portal? 2. Är det kul? 3.Vad går det ut på? *hej efterbliven* 14 sep, 2012 23:46 |
|
scarhead
Lärare |
Insåg nu att jag har ingen aning hur det här med att Mat-Ivar is kinda over gick till
liksom när blev det officiellt 14 sep, 2012 23:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen