@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
You: I want to listen to music but my earphones is far away haha
Stranger: Haha You: and i'm too lazy to get them :p You: accio earphones ! Stranger: Haha I'm lazy too You: oh man... my wand is gone. fuck. Stranger: You have a wand? You: ofc, i'm a witch 8D Stranger: Your serious? You: oh wait... are u a muggle? You: Stranger: No.I'm a human You: obliviate ! Stranger: What is that? You: nothing... eh... it's... a food... You: yeah. You: nevermind. Stranger: Haha okay... *** Det fungerade. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 sep, 2012 22:01 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Neeyum: how do you even dare saying thatjag är så jävla dum i huvudet orkar inte med mig själv och saknar er och ångrar mig och alla typ hatar mig nu men whatever jag klarar mig inte utan er i love you babycake 14 sep, 2012 22:02 |
|
Solkatten
Elev |
Varför ska just min fantasi vara så dålig? -.-
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 sep, 2012 22:05 |
|
M4L13
Elev |
14 sep, 2012 22:06 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Neeyum: how do you even dare saying thatjag är så jävla dum i huvudet orkar inte med mig själv och saknar er och ångrar mig och alla typ hatar mig nu men whatever jag klarar mig inte utan er i love you babycake i love you more 14 sep, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
Det finns människor på mugglis som jag saknar så jävla mycket. Det gör till och med ont. Jag vill ha er här nu.
14 sep, 2012 22:19 |
|
scarhead
Lärare |
ÅH du skulle sett mig och HarryFreakingPotter på tåget påväg till Stockholm (precis en vecka sedan... creys ;___; ). det var några som satt några platser framför oss som pratade konstant, utan några pauser, och vi båda trodde en man som aldrig var tyst sa Harry Potter så vi båda tystnade direkt och stirrade på varandra
och sedan frågade vi varandra om han hade sagt det, och jag kände vänskapen mellan oss this is why i love you Linnea 14 sep, 2012 22:22 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag har hittat en datanörd i min årskurs
...som inte visste vad Portal är eller har aldrig hört talas om Slender. Jaha.
14 sep, 2012 22:36 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är trött.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 sep, 2012 22:39 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Solkatten: Gå och sov. Jag är trött. Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 14 sep, 2012 22:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen