@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
14 sep, 2012 21:22 |
|
Neeyum
Elev |
jag är så jävla dum i huvudet orkar inte med mig själv och saknar er och ångrar mig och alla typ hatar mig nu men whatever jag klarar mig inte utan er
14 sep, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
Det värsta med att ha småsykon är den ständiga skräcken att de ska bli påkörda (inte så vanligt där vi bor men), gå vilse i skogen ,rammla i älven, bli kdnappad och allt sånt där hemskt. USHC! Hatar det räddlsan.
Spoiler: Tryck här för att visa! 14 sep, 2012 21:27 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag är hyper..
Någon som vill springa ett marathon med mig?? Hej 14 sep, 2012 21:28 |
|
Solkatten
Elev |
Råkade skriva Nail's istället för Niall's. Fan va fail. Hahah.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 sep, 2012 21:34 |
|
The Noble Lion
Elev |
14 sep, 2012 21:37 |
|
Solkatten
Elev |
Chattar på Omegle med ett 1D fan. ^^ We're having a good time.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 sep, 2012 21:40 |
|
Luna Chang
Elev |
14 sep, 2012 21:42 |
|
Margaret
Elev |
14 sep, 2012 21:45 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Freja: Tuggrus, kakan42, Wimean!!!!! Vilken vecka ska vi till Falun?? För jag tror att min familj har bokat in en Spanienresa då eller, jag ska vara ärlig, Jag har inte en Doooooot aning!?? 14 sep, 2012 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen