Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7369 7370 7371 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Freja
Elev

Avatar


Varför har mäklare så stora fötter?

Everything is Dramione and nothing hurts.

14 sep, 2012 17:38

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Freja:
Varför har mäklare så stora fötter?

Har dem?
Hm, har aldrig tänkt på det

14 sep, 2012 17:39

scarhead
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av scarhead:
Hej
snart kommer vintern
och vet ni vad det innebär?
Vinterkräksjukan
jag hatar vintern
mvh emetofob


Oh. Har du emetofobi?
Det måste vara jättejobbigt... min lillebror har det. Kombinera med panikångestsyndrom och OCD, värsta tickande bomben där.

Det verkar jättejobbigt att vara emetofob .__.
ja, sigh
åh, gud vad jobbigt
ja, det kan man säga! speciellt då jag vet att det är naturligt att spy och det är inget att göra åt det, så är jag jävligt rädd för att spy eller om någon ska spy. jag har inte spytt på sjukt länge, men har dock varit sjukt nära på att göra det! jag blir inte åksjuk så lätt eller blir inte så äcklad så jag spyr lätt. jag har rätt svårt att spy, men det är så obehagligt att spy och må illa ugh ;_;

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

14 sep, 2012 17:40

Borttagen

Avatar


scarhead
Har du så att du inte kan se på när andra kräks, för att då känns det som om allting i magen vänder sig upp och ner på dig, och du har lust att spy, eller?

Fast nu tänkte jag lite och det kanske vore bra att avsluta detta ämne. ^^ vi kan prata om något roligare eller så. Inte roligt att prata om saker man ogillar ju

14 sep, 2012 17:41

scarhead
Lärare

Avatar


InspiredPsycho - well, kind of! jag blir inte så illamående, men ungefär! jag blir lite illamående själv av andra som spyr och jag blir rädd, av någon anledning. :c

haha ja, det låter klokast!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

14 sep, 2012 17:44

Borttagen

Avatar


scarhead
Det verkar oerhört jobbigt i vilket fall

Visst gör det?
Så vad gör du en sån fin fredag? (regnar det hos er? det regnar här ♥)

14 sep, 2012 17:45

scarhead
Lärare

Avatar


InspiredPsycho
sitter med Doctor Who i bakgrunden och gör inte så mycket!
det regnade tidigare idag, och då regnade det verkligen! av någon anledning ska det alltid regna mycket här. men jag klagar inte, så länge jag är inomhus. ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

14 sep, 2012 17:46

Borttagen

Avatar


scarhead
Det låter trevligt! :3

Det var fint väder här hela veckan, men av någon anledning bestämde sig vädret för att få de flesta att klaga på en fredag. Så det regnade. Jag tyckte det var mysigt xD
Men nu kommer solen ut lite då och då.

14 sep, 2012 17:48

Freja
Elev

Avatar


Skrivet av Nymfadora Tonks:
Skrivet av Freja:
Varför har mäklare så stora fötter?

Har dem?
Hm, har aldrig tänkt på det

Kolla bara på deras blanka svarta skor i storlek 54 xD

Everything is Dramione and nothing hurts.

14 sep, 2012 17:48

Borttagen

Avatar


Äntligen klart med första kapitelet i mitt mugglisgame!

14 sep, 2012 17:56

1 2 3 ... 7369 7370 7371 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.