@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freja
Elev |
Varför har mäklare så stora fötter?
Everything is Dramione and nothing hurts. 14 sep, 2012 17:38 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
14 sep, 2012 17:39 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: ja, sighSkrivet av scarhead: Hej snart kommer vintern och vet ni vad det innebär? Vinterkräksjukan jag hatar vintern mvh emetofob Oh. Har du emetofobi? Det måste vara jättejobbigt... min lillebror har det. Kombinera med panikångestsyndrom och OCD, värsta tickande bomben där. Det verkar jättejobbigt att vara emetofob .__. åh, gud vad jobbigt ja, det kan man säga! speciellt då jag vet att det är naturligt att spy och det är inget att göra åt det, så är jag jävligt rädd för att spy eller om någon ska spy. jag har inte spytt på sjukt länge, men har dock varit sjukt nära på att göra det! jag blir inte åksjuk så lätt eller blir inte så äcklad så jag spyr lätt. jag har rätt svårt att spy, men det är så obehagligt att spy och må illa ugh ;_; 14 sep, 2012 17:40 |
|
Borttagen
|
scarhead
Har du så att du inte kan se på när andra kräks, för att då känns det som om allting i magen vänder sig upp och ner på dig, och du har lust att spy, eller? Fast nu tänkte jag lite och det kanske vore bra att avsluta detta ämne. ^^ vi kan prata om något roligare eller så. Inte roligt att prata om saker man ogillar ju 14 sep, 2012 17:41 |
|
scarhead
Lärare |
InspiredPsycho - well, kind of! jag blir inte så illamående, men ungefär! jag blir lite illamående själv av andra som spyr och jag blir rädd, av någon anledning. :c
haha ja, det låter klokast! 14 sep, 2012 17:44 |
|
Borttagen
|
scarhead
Det verkar oerhört jobbigt i vilket fall Visst gör det? Så vad gör du en sån fin fredag? (regnar det hos er? det regnar här ♥) 14 sep, 2012 17:45 |
|
scarhead
Lärare |
InspiredPsycho
sitter med Doctor Who i bakgrunden och gör inte så mycket! det regnade tidigare idag, och då regnade det verkligen! av någon anledning ska det alltid regna mycket här. men jag klagar inte, så länge jag är inomhus. ^^ 14 sep, 2012 17:46 |
|
Borttagen
|
scarhead
Det låter trevligt! :3 Det var fint väder här hela veckan, men av någon anledning bestämde sig vädret för att få de flesta att klaga på en fredag. Så det regnade. Jag tyckte det var mysigt xD Men nu kommer solen ut lite då och då. 14 sep, 2012 17:48 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Freja: Varför har mäklare så stora fötter? Har dem? Hm, har aldrig tänkt på det Kolla bara på deras blanka svarta skor i storlek 54 xD Everything is Dramione and nothing hurts. 14 sep, 2012 17:48 |
|
Borttagen
|
Äntligen klart med första kapitelet i mitt mugglisgame!
14 sep, 2012 17:56 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen