Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
iron man, helt klart 8DD superman är så lame...
EDIT: oj såg på fel eheheh. men kroatien kanske. 6 mar, 2014 18:50 |
|
Borttagen
|
Hmm, har faktiskt ingen direkt mental bild av Bulgarien så får säga Kroatien. Den mentala bilden jag har av Kroatien är väldigt vacker :3
6 mar, 2014 20:05 |
|
Ladusvalan
Elev |
Har svårt att argumentera i denna fråga eftersom jag inte varit till något av länderna och vet ganska lite om dem. Men jag skulle nog hellre (på ren magkänsla) åka till Kroatien. Ja, plus att Kroatiens flagga är lite snyggare ...
Resultat i frågan "Kroatien eller Bulgarien?": 10-2 till Kroatien! Obs! Ny fråga i första inlägget! 7 mar, 2014 09:18 |
|
Hermione. Granger
Elev |
7 mar, 2014 09:20 |
|
MizzNina
Elev |
Dal.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 7 mar, 2014 11:05 |
|
Borttagen
|
Dal
Berg är bara fina på avstånd. Dalar är fina när man är i dem. 7 mar, 2014 14:10 |
|
Little J
Elev |
7 mar, 2014 15:45 |
|
YES
Elev |
8 mar, 2014 01:17 |
|
Borttagen
|
Svar på berg eller dal:
Dal för de är så mysiga! 8 mar, 2014 08:05 |
|
Borttagen
|
Dal
8 mar, 2014 08:28 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen