@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
InspiredPsycho jag vet D: Iofs, alla med barn säger att man kan göra allt det där med barnen. Sant förvisso men det blir ju inte alls samma sak. Allt kommer ju kretsa runt dina barn och inte runt dig.
Enda fördelen är väll att dom är utflugna innan du fyllt 40 så du har iofs rätt lång tid o fokusera på dig själv då x) 14 sep, 2012 16:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: InspiredPsycho jag vet D: Iofs, alla med barn säger att man kan göra allt det där med barnen. Sant förvisso men det blir ju inte alls samma sak. Allt kommer ju kretsa runt dina barn och inte runt dig. Enda fördelen är väll att dom är utflugna innan du fyllt 40 så du har iofs rätt lång tid o fokusera på dig själv då x) Fast det är, som du säger, inte samma sak. Man kan inte riktigt njuta av det liv man lever, i ensamhet. Barnen finns alltid där. xD 14 sep, 2012 16:59 |
|
ol!v!a
Elev |
skynda dig mamma!
14 sep, 2012 16:59 |
|
Borttagen
|
Jag har tänkt lite och om jag skulle få så många barn jag vill och så många tjejer, skulle mina barn heta: Penelopa, Anna-Katarina, Anrold, Rudolf, napoleon, Ceasar och kleopatra.
14 sep, 2012 17:11 |
|
joel9324
Elev |
14 sep, 2012 17:11 |
|
Solkatten
Elev |
Känns seriöst som att jag är den enda som varken har ätit Nutella eller Ben & Jerry's. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 sep, 2012 17:14 |
|
scarhead
Lärare |
Hej
snart kommer vintern och vet ni vad det innebär? Vinterkräksjukan jag hatar vintern mvh emetofob 14 sep, 2012 17:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Hej snart kommer vintern och vet ni vad det innebär? Vinterkräksjukan jag hatar vintern mvh emetofob Oh. Har du emetofobi? Det måste vara jättejobbigt... min lillebror har det. Kombinera med panikångestsyndrom och OCD, värsta tickande bomben där. Det verkar jättejobbigt att vara emetofob .__. 14 sep, 2012 17:15 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Pixie är typ bäst
Katla är swagig Hydra är snäll Jag vet att det här inte är komplimangtråden men vill få det officiellt.
14 sep, 2012 17:19 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Å vad jag är duktig, jag kan både muggla mig och smsa samtidigt
14 sep, 2012 17:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen