Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7368 7369 7370 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


InspiredPsycho jag vet D: Iofs, alla med barn säger att man kan göra allt det där med barnen. Sant förvisso men det blir ju inte alls samma sak. Allt kommer ju kretsa runt dina barn och inte runt dig.

Enda fördelen är väll att dom är utflugna innan du fyllt 40 så du har iofs rätt lång tid o fokusera på dig själv då x)

14 sep, 2012 16:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
InspiredPsycho jag vet D: Iofs, alla med barn säger att man kan göra allt det där med barnen. Sant förvisso men det blir ju inte alls samma sak. Allt kommer ju kretsa runt dina barn och inte runt dig.

Enda fördelen är väll att dom är utflugna innan du fyllt 40 så du har iofs rätt lång tid o fokusera på dig själv då x)


Fast det är, som du säger, inte samma sak. Man kan inte riktigt njuta av det liv man lever, i ensamhet. Barnen finns alltid där. xD

14 sep, 2012 16:59

ol!v!a
Elev

Avatar


skynda dig mamma!

14 sep, 2012 16:59

Borttagen

Avatar


Jag har tänkt lite och om jag skulle få så många barn jag vill och så många tjejer, skulle mina barn heta: Penelopa, Anna-Katarina, Anrold, Rudolf, napoleon, Ceasar och kleopatra.

14 sep, 2012 17:11

joel9324
Elev

Avatar


Har köpt Ben & Jerry's nya glass Core någonting.. Men ska först äta.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

14 sep, 2012 17:11

Solkatten
Elev

Avatar


Känns seriöst som att jag är den enda som varken har ätit Nutella eller Ben & Jerry's. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 sep, 2012 17:14

scarhead
Lärare

Avatar


Hej
snart kommer vintern
och vet ni vad det innebär?
Vinterkräksjukan
jag hatar vintern
mvh emetofob

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

14 sep, 2012 17:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av scarhead:
Hej
snart kommer vintern
och vet ni vad det innebär?
Vinterkräksjukan
jag hatar vintern
mvh emetofob


Oh. Har du emetofobi?
Det måste vara jättejobbigt... min lillebror har det. Kombinera med panikångestsyndrom och OCD, värsta tickande bomben där.

Det verkar jättejobbigt att vara emetofob .__.

14 sep, 2012 17:15

LunaLovegood1
Elev

Avatar


Pixie är typ bäst
Katla är swagig
Hydra är snäll

Jag vet att det här inte är komplimangtråden men vill få det officiellt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc2057e979b36700bc9d0ddee435c4ee9%2Ftumblr_mh0iwf8J2F1qj00lio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2Fb93c15e19f8356bae735c195bbe4a3f3%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D8137678

14 sep, 2012 17:19

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Å vad jag är duktig, jag kan både muggla mig och smsa samtidigt

14 sep, 2012 17:23

1 2 3 ... 7368 7369 7370 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.