Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7367 7368 7369 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


^ Slutade halv tolv idag.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 sep, 2012 16:31

Regulus
Elev

Avatar


Det här är min nya favoritgif
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mabv92tT6k1qam4lbo1_500.gif

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Faa457ae9771ac36bd9583ff3502bfbf7%2Ftumblr_mglj99ho9k1qlhhx4o1_r1_500.gif

14 sep, 2012 16:32

.:Elise:.
Elev

Avatar


Grattis på födelsedagen OliverPhelps

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F58%2FuGR.gif

14 sep, 2012 16:33

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Nellie är trött...

14 sep, 2012 16:33

Obliviate_
Elev

Avatar


Jag har bara en kompis IRL som inte är gravid eller redan har barn.. Jag tycker inte om barn.
For the win.

Sökes; Nya vänner utan barn

14 sep, 2012 16:35

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Nellie borde gå...

14 sep, 2012 16:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Jag har bara en kompis IRL som inte är gravid eller redan har barn.. Jag tycker inte om barn.
For the win.

Sökes; Nya vänner utan barn


*räcker upp handen*

Eller, är det någon åldersgräns på vänner utan barn då? Jag fyller snart 19 (eller snart och snart...) och vill inte ha barn förrän jag är så där... 28. xD

14 sep, 2012 16:38

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Nellie går...

14 sep, 2012 16:40

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Jag har bara en kompis IRL som inte är gravid eller redan har barn.. Jag tycker inte om barn.
For the win.

Sökes; Nya vänner utan barn


*räcker upp handen*

Eller, är det någon åldersgräns på vänner utan barn då? Jag fyller snart 19 (eller snart och snart...) och vill inte ha barn förrän jag är så där... 28. xD


haha, närå. Det lugnt. Vi kan vara vänner i 9 år Närå. Jag vet inte, jag är 20 och jag tycker att det är helt absurt att verkligen alla ska ha barn redan. Ni har ju massor med år på er, gör lite annat däremellan

14 sep, 2012 16:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Jag har bara en kompis IRL som inte är gravid eller redan har barn.. Jag tycker inte om barn.
For the win.

Sökes; Nya vänner utan barn


*räcker upp handen*

Eller, är det någon åldersgräns på vänner utan barn då? Jag fyller snart 19 (eller snart och snart...) och vill inte ha barn förrän jag är så där... 28. xD


haha, närå. Det lugnt. Vi kan vara vänner i 9 år Närå. Jag vet inte, jag är 20 och jag tycker att det är helt absurt att verkligen alla ska ha barn redan. Ni har ju massor med år på er, gör lite annat däremellan


Eller hur? Uppleva lite saker innan man skaffar barn. Jag vill gärna ha en bra utbildning och ett bra jobb också innan jag skaffar barn o.o
Resa runt. Det finns ingen återvändo efter man har skaffat barn, liksom.

14 sep, 2012 16:43

1 2 3 ... 7367 7368 7369 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.