@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
^ Slutade halv tolv idag.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 sep, 2012 16:31 |
|
Regulus
Elev |
14 sep, 2012 16:32 |
|
.:Elise:.
Elev |
14 sep, 2012 16:33 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Nellie är trött...
14 sep, 2012 16:33 |
|
Obliviate_
Elev |
Jag har bara en kompis IRL som inte är gravid eller redan har barn.. Jag tycker inte om barn.
For the win. Sökes; Nya vänner utan barn 14 sep, 2012 16:35 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Nellie borde gå...
14 sep, 2012 16:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Jag har bara en kompis IRL som inte är gravid eller redan har barn.. Jag tycker inte om barn. For the win. Sökes; Nya vänner utan barn *räcker upp handen* Eller, är det någon åldersgräns på vänner utan barn då? Jag fyller snart 19 (eller snart och snart...) och vill inte ha barn förrän jag är så där... 28. xD 14 sep, 2012 16:38 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Nellie går...
14 sep, 2012 16:40 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Jag har bara en kompis IRL som inte är gravid eller redan har barn.. Jag tycker inte om barn. For the win. Sökes; Nya vänner utan barn *räcker upp handen* Eller, är det någon åldersgräns på vänner utan barn då? Jag fyller snart 19 (eller snart och snart...) och vill inte ha barn förrän jag är så där... 28. xD haha, närå. Det lugnt. Vi kan vara vänner i 9 år 14 sep, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Jag har bara en kompis IRL som inte är gravid eller redan har barn.. Jag tycker inte om barn. For the win. Sökes; Nya vänner utan barn *räcker upp handen* Eller, är det någon åldersgräns på vänner utan barn då? Jag fyller snart 19 (eller snart och snart...) och vill inte ha barn förrän jag är så där... 28. xD haha, närå. Det lugnt. Vi kan vara vänner i 9 år Eller hur? Uppleva lite saker innan man skaffar barn. Jag vill gärna ha en bra utbildning och ett bra jobb också innan jag skaffar barn o.o Resa runt. Det finns ingen återvändo efter man har skaffat barn, liksom. 14 sep, 2012 16:43 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen