@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
14 sep, 2012 16:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Solkatten: Någon som vill hjälpa mig med idéer till en 1D-fanfic? ♥ en av dem kan dö... O.O Kanske... men det skulle väl vara lite för sorgligt? Men det är ganska... ovanligt med sorgliga slut? Det kan hända på slutet. Jag tycker att det är trevligt med lite variation xD Men det är upp till dig! vänta lite, van är det som är upp till mig? men hey! att skriva fanfics om folk som faktiskt finns.... För egen del tycker jag att det känns fel och... vad kan man skriva om dem? O.o Jag menade Geisha! Alltså, fanfic är ju en berättelse om någonting/någon som finns. Annars är det bara en... berättelse xD Man kan skriva en hel del, bara man har mycket fantasi 14 sep, 2012 16:13 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Solkatten: Någon som vill hjälpa mig med idéer till en 1D-fanfic? ♥ en av dem kan dö... O.O Kanske... men det skulle väl vara lite för sorgligt? Men det är ganska... ovanligt med sorgliga slut? Det kan hända på slutet. Jag tycker att det är trevligt med lite variation xD Men det är upp till dig! men hey! att skriva fanfics om folk som faktiskt finns.... För egen del tycker jag att det känns fel och... vad kan man skriva om dem? O.o Det är väl inget fel med det? Har läst en massa J.B. och 1D-fanfics. Har till och med läst att 1D själv har läst 1D-fanfics. XD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 sep, 2012 16:13 |
|
Wrackspurt
Elev |
[quote user=8988 Ja, men lite roligt att läsa är det men mer? Det ska liksom handla om en tjej som träffar dem också. :3 well.... det har jag inga... 'förslag' om... Och tja.. lyckades förvirra mig rejält där... äsh Don't worry, you are just as sane as I am. 14 sep, 2012 16:16 |
|
LolFeelings
Elev |
14 sep, 2012 16:16 |
|
Borttagen
|
Där fick du en av mig. Because... I feel nice today! 14 sep, 2012 16:18 |
|
LolFeelings
Elev |
14 sep, 2012 16:20 |
|
Borttagen
|
Jag fick berömet att jag hade en "målande text" när min lärare läst igenom min historia. Men jag förspd inte helt vad hon menade
frågade vad hon mennade och hon sa att det var som poesi. 14 sep, 2012 16:24 |
|
MadEye Moody
Elev |
14 sep, 2012 16:29 |
|
Borttagen
|
14 sep, 2012 16:31 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen