Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7365 7366 7367 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
ginnyw123
Elev

Avatar


IT`S FRIIIIIIDAYY!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

14 sep, 2012 15:50

Conflate
Elev

Avatar


UNICORN POWAH
våra svenska lektioner alltså..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F1d950dfcdd1ba98ce989616fb479f0ef%2Ftumblr_mqu57iIcpm1syrnfko1_500.gif

14 sep, 2012 15:55

Borttagen

Avatar

+1


Så jag var på väg till matsalen idag, och vad gör jag?
Jag köper en gitarr, en akustisk tolvsträngad Fender.

Min reaktion efter köpet:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F350v3gz.gif

Sen kom jag på att jag kan sälja den ju. Jag hade helt enkelt tur.
Life's good.

14 sep, 2012 16:01

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av ginnyw123:
IT`S FRIIIIIIDAYY!

Yey!

14 sep, 2012 16:05

Solkatten
Elev

Avatar


Någon som vill hjälpa mig med idéer till en 1D-fanfic? ♥ Send me an owl then. :>

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 sep, 2012 16:05

Wrackspurt
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Någon som vill hjälpa mig med idéer till en 1D-fanfic? ♥

en av dem kan dö... O.O

Don't worry, you are just as sane as I am.

14 sep, 2012 16:06

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Wrackspurt:
Skrivet av Solkatten:
Någon som vill hjälpa mig med idéer till en 1D-fanfic? ♥

en av dem kan dö... O.O

Kanske... men det skulle väl vara lite för sorgligt?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 sep, 2012 16:07

Wrackspurt
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Wrackspurt:
Skrivet av Solkatten:
Någon som vill hjälpa mig med idéer till en 1D-fanfic? ♥

en av dem kan dö... O.O

Kanske... men det skulle väl vara lite för sorgligt?

yeees... men sorgliga saker... kan vara... sorgligt att läsa.. och då, öööh... jag vet inte. Personligen gillar jag att läsa när folk dör :3

Don't worry, you are just as sane as I am.

14 sep, 2012 16:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Wrackspurt:
Skrivet av Solkatten:
Någon som vill hjälpa mig med idéer till en 1D-fanfic? ♥

en av dem kan dö... O.O

Kanske... men det skulle väl vara lite för sorgligt?


Men det är ganska... ovanligt med sorgliga slut? Det kan hända på slutet. Jag tycker att det är trevligt med lite variation xD

Men det är upp till dig!

14 sep, 2012 16:09

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Wrackspurt:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Wrackspurt:
Skrivet av Solkatten:
Någon som vill hjälpa mig med idéer till en 1D-fanfic? ♥

en av dem kan dö... O.O

Kanske... men det skulle väl vara lite för sorgligt?

yeees... men sorgliga saker... kan vara... sorgligt att läsa.. och då, öööh... jag vet inte. Personligen gillar jag att läsa när folk dör :3

Ja, men lite roligt att läsa är det men mer? Det ska liksom handla om en tjej som träffar dem också. :3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 sep, 2012 16:10

1 2 3 ... 7365 7366 7367 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.