@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
14 sep, 2012 15:50 |
|
Conflate
Elev |
14 sep, 2012 15:55 |
|
Borttagen
|
14 sep, 2012 16:01 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
14 sep, 2012 16:05 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som vill hjälpa mig med idéer till en 1D-fanfic? ♥ Send me an owl then. :>
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 sep, 2012 16:05 |
|
Wrackspurt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Någon som vill hjälpa mig med idéer till en 1D-fanfic? ♥ en av dem kan dö... O.O Don't worry, you are just as sane as I am. 14 sep, 2012 16:06 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Solkatten: Någon som vill hjälpa mig med idéer till en 1D-fanfic? ♥ en av dem kan dö... O.O Kanske... men det skulle väl vara lite för sorgligt? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 sep, 2012 16:07 |
|
Wrackspurt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Solkatten: Någon som vill hjälpa mig med idéer till en 1D-fanfic? ♥ en av dem kan dö... O.O Kanske... men det skulle väl vara lite för sorgligt? yeees... men sorgliga saker... kan vara... sorgligt att läsa.. och då, öööh... jag vet inte. Personligen gillar jag att läsa när folk dör :3 Don't worry, you are just as sane as I am. 14 sep, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Solkatten: Någon som vill hjälpa mig med idéer till en 1D-fanfic? ♥ en av dem kan dö... O.O Kanske... men det skulle väl vara lite för sorgligt? Men det är ganska... ovanligt med sorgliga slut? Det kan hända på slutet. Jag tycker att det är trevligt med lite variation xD Men det är upp till dig! 14 sep, 2012 16:09 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Wrackspurt: Skrivet av Solkatten: Någon som vill hjälpa mig med idéer till en 1D-fanfic? ♥ en av dem kan dö... O.O Kanske... men det skulle väl vara lite för sorgligt? yeees... men sorgliga saker... kan vara... sorgligt att läsa.. och då, öööh... jag vet inte. Personligen gillar jag att läsa när folk dör :3 Ja, men lite roligt att läsa är det men mer? Det ska liksom handla om en tjej som träffar dem också. :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 sep, 2012 16:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen