@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
önskar jag hade en anledning att gå ut och sätta mig vid något utav borden utanför istället för i mediasalen, pga NÅGON sitter där, men tänker ju inte gå ut själv och kan inte komma på någon vettig anledning till att be min vän följa med mig ut och sätta sig där istället. WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ i-landsproblem hem
14 sep, 2012 12:28 |
|
Cara Riddle
Elev |
14 sep, 2012 12:35 |
|
whirlwinds
Elev |
tror jag "behöver gå på toa" snart så jag iaf kan gå förbi där.............. hoppas människan är kvar ehehehehehe
14 sep, 2012 12:40 |
|
mine
Elev |
14 sep, 2012 12:48 |
|
Cara Riddle
Elev |
Nej jag hade den här hela natten men nu fick jag sol :'(
![]()
14 sep, 2012 12:49 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Nej jag hade den här hela natten men nu fick jag sol :'( Fast den var ju på island innanX) Men har blåser det och regnar förfullt och blåser, du kan komma hitX) 14 sep, 2012 12:51 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av mine: Då är jag glad att Island skickade hit den Skrivet av Cara Riddle: Nej jag hade den här hela natten men nu fick jag sol :'( Fast den var ju på island innanX) Men har blåser det och regnar förfullt och blåser, du kan komma hitX) haha jag kmr och hämtar den nu xD tror du den får plats i en väska?? :p ![]()
14 sep, 2012 12:52 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av mine: Då är jag glad att Island skickade hit den Skrivet av Cara Riddle: Nej jag hade den här hela natten men nu fick jag sol :'( Fast den var ju på island innanX) Men har blåser det och regnar förfullt och blåser, du kan komma hitX) haha jag kmr och hämtar den nu xD tror du den får plats i en väska?? :p Eeeeeehhhh, AbsolutX) 14 sep, 2012 12:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av mine: vad bra då packar jag en tom väska och åker och hämtar stormen ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av mine: Då är jag glad att Island skickade hit den Skrivet av Cara Riddle: Nej jag hade den här hela natten men nu fick jag sol :'( Fast den var ju på island innanX) Men har blåser det och regnar förfullt och blåser, du kan komma hitX) haha jag kmr och hämtar den nu xD tror du den får plats i en väska?? :p Eeeeeehhhh, AbsolutX) ![]()
14 sep, 2012 12:54 |
|
Freja
Elev |
HAHAHA! xD
Asså kan seriöst inte sluta skratta åt er som har det här på sina profiler: You say "Go to hell!", I say "Go kiss a dementor!" o.s.v Sen: You say childhood, I say F.I.S.A Hahaha vilken jädra svengelska Spoiler: Tryck här för att visa! Everything is Dramione and nothing hurts. 14 sep, 2012 13:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen