@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Jag har en fråga här ^^
skall hon hoppa från muren? skall de rida ut och hon säger att hon är adelsdam? eller skall de ha allianser bland vakterna? ![]()
14 sep, 2012 10:38 |
|
Solkatten
Elev |
Sitter här i biblioteket väldigt våt (snälla, misstolka det för gudsskull inte x'D) och väntar på bussen som går fem över ett, haha. Lär ju bli här ett tag.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 sep, 2012 11:38 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Nej usch nej.. det var så awkward när han frågade vilka steg jag hamnade på i ämnena, han bah:Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: YÄÄS! Lunch? Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Hahahah, typ. Eller asså svårt att jämföra eftersom jag inte haft Björn lika mycket som Sandra. Meneh ja..Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Tuggrus, AHAHA! Gud, jag ska börja kalla det för Björnsamtal xD *inte för att jag vet vem det är, men jag spelar med* Aha, hon.. Men på riktigt, har hon mörkbrunt hår? Jaaah, och stora glasögon. ehhe, hon är hela tiden i moderna språk zonen typ Aha, hon...*vet vem du pratar om nu* Är hon snäll(are än Björn)? KOMMER DU TILL SKOLAN I MORGON? Kanske Såklart! Om du inte hellre äter med Björn? xD "Vilka steg hamnade du på? Om man får fråga?" Asså orkar inte, ska aldrig mer sätta mig själv vid ett bord igen xP Men typ.. 11? 11:15? Förlåt! Sjuk igen Everything is Dramione and nothing hurts. 14 sep, 2012 11:44 |
|
Solkatten
Elev |
I'm freezing! Om jag skulle bli förkyld nu så vet jag vad det beror på...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 sep, 2012 11:48 |
|
ronnyponny
Elev |
14 sep, 2012 11:53 |
|
Tonks_xD
Elev |
14 sep, 2012 11:54 |
|
Emme Lestrange
Elev |
14 sep, 2012 11:56 |
|
Tuggrus
Elev |
Freja: Fu på däj! Har matte nuuh och har inget block eller linjal. Urgh...
MUMS! 14 sep, 2012 12:01 |
|
EmahS
Elev |
Hah. Sitter i bilen på parkeringen till ica och väntar. Beställde mat som skulle ta hela 20 min. Brukar bara ta 10. Jäkla skit
14 sep, 2012 12:12 |
|
Freja
Elev |
Ehh, hur gör du då egentligen? Haha, skriver du på bordet Everything is Dramione and nothing hurts. 14 sep, 2012 12:23 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen