@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Jag trivs oxå som Master of Death, och så känns det som om man måste skriva så himla mycket tacksägelser när man byter rank sådär...Fast det är ju ganska kul... Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Haha Nu har jag Batman-logo på ena kinden. Får man inte ha smink över hela ansiktet på skolfotot, så ska jag iaf ha det här! Btw, du är ju nästan Master of Mugglis!! Grattis! Haha, indeed Tack! Jag trivs som Master of Death ju :c Jag tänkte leva vidare bara ^^ ingen tack-tråd osv osv 14 sep, 2012 08:45 |
|
LoonyMe
Elev |
14 sep, 2012 09:02 |
|
Tonks_xD
Elev |
14 sep, 2012 09:18 |
|
Borttagen
|
bläää, jag är fast i skolan <//3 14 sep, 2012 09:23 |
|
Borttagen
|
14 sep, 2012 09:38 |
|
Tonks_xD
Elev |
hej vind vad gör du bakom hörnet hej vind vad gör du bakom hörnet hej vind jat vill leka med dig kan du inte stanna hos mig hej
Min brorsa sjunger på den heeeeeela tiden O__O ![]()
14 sep, 2012 10:10 |
|
EmahS
Elev |
14 sep, 2012 10:28 |
|
Solkatten
Elev |
En timme kvar och sedan är det lunch och då slutar vi för dagen.
Gud, vad det regnar och blåser! Inte så kul att behöva gå i regnet sedan. -.- Mina byxor blev rätt så blöta i morse då jag väntade på bussen. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 sep, 2012 10:28 |
|
Cara Riddle
Elev |
14 sep, 2012 10:30 |
|
kinshaw
Elev |
14 sep, 2012 10:34 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen