@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
och bara tomten.. (jag?) är vaken
14 sep, 2012 00:39 |
|
joel9324
Elev |
14 sep, 2012 07:08 |
|
LunaLovegood1
Elev |
14 sep, 2012 07:23 |
|
Tuggrus
Elev |
Vill slita ögonen och skrika åt en i min klass just nu, jävla ohyfs!
MUMS! 14 sep, 2012 08:22 |
|
MadEye Moody
Elev |
14 sep, 2012 08:23 |
|
Borttagen
|
Nu har jag Batman-logo på ena kinden. Får man inte ha smink över hela ansiktet på skolfotot, så ska jag iaf ha det här!
14 sep, 2012 08:28 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha Nu har jag Batman-logo på ena kinden. Får man inte ha smink över hela ansiktet på skolfotot, så ska jag iaf ha det här! Btw, du är ju nästan Master of Mugglis!! Grattis! 14 sep, 2012 08:30 |
|
Spiderpig
Elev |
Min kompis tycker att jag är flummig ._______.
~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 14 sep, 2012 08:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Haha Nu har jag Batman-logo på ena kinden. Får man inte ha smink över hela ansiktet på skolfotot, så ska jag iaf ha det här! Btw, du är ju nästan Master of Mugglis!! Grattis! Haha, indeed Tack! Jag trivs som Master of Death ju :c 14 sep, 2012 08:31 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag trivs oxå som Master of Death, och så känns det som om man måste skriva så himla mycket tacksägelser när man byter rank sådär...Fast det är ju ganska kul...Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Haha Nu har jag Batman-logo på ena kinden. Får man inte ha smink över hela ansiktet på skolfotot, så ska jag iaf ha det här! Btw, du är ju nästan Master of Mugglis!! Grattis! Haha, indeed Tack! Jag trivs som Master of Death ju :c 14 sep, 2012 08:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen