Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: ![]() Här är jag, och jag vet inte om det går att få den här bilden stor men whatever. c: MEN HÄR HAR VI I ALLA FALL NÅGON SOM ÄR SÖT. ♥ NO! :O JOOO. NEJ. Punkt. Jo. PUNKT PUNKT. 16 jul, 2012 14:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: ![]() Här är jag, och jag vet inte om det går att få den här bilden stor men whatever. c: MEN HÄR HAR VI I ALLA FALL NÅGON SOM ÄR SÖT. ♥ NO! :O JOOO. NEJ. Punkt. Jo. PUNKT PUNKT. Haha, jag är tvungen. 16 jul, 2012 14:24 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: ![]() Här är jag, och jag vet inte om det går att få den här bilden stor men whatever. c: MEN HÄR HAR VI I ALLA FALL NÅGON SOM ÄR SÖT. ♥ NO! :O JOOO. NEJ. Punkt. Jo. PUNKT PUNKT. Haha, jag är tvungen. Kolla på sida 736 och se mig då.. Usch. 16 jul, 2012 14:26 |
|
Borttagen
|
Ginny00: What?! Du är ju jättefin! :O ♥
16 jul, 2012 14:27 |
|
Ginny00
Elev |
16 jul, 2012 14:29 |
|
Borttagen
|
16 jul, 2012 14:31 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Ginny00: What?! Du är ju jättefin! :O ♥ jätteful snarare.. Nej! Tänk inte så, du är jättefin, och rolig, och snäll! ♥ Taaack då ♥ 16 jul, 2012 14:32 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av adliitam: Tre bilder från mig när jag var i London förra veckan, vid big ben, i hydepark och på millenium bridge ![]() ![]() ![]() Jättesöt!
16 jul, 2012 16:48 |
|
Linnzan98
Elev |
16 jul, 2012 16:50 |
|
Borttagen
|
18 jul, 2012 16:39 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen