@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Tuggrus, AHAHA! Gud, jag ska börja kalla det för Björnsamtal xD *inte för att jag vet vem det är, men jag spelar med* Aha, hon.. Men på riktigt, har hon mörkbrunt hår? Jaaah, och stora glasögon. ehhe, hon är hela tiden i moderna språk zonen typ Aha, hon...*vet vem du pratar om nu* Är hon snäll(are än Björn)? Everything is Dramione and nothing hurts. 13 sep, 2012 20:56 |
|
Solkatten
Elev |
13 sep, 2012 21:02 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Freja: Hahahah, typ. Eller asså svårt att jämföra eftersom jag inte haft Björn lika mycket som Sandra. Meneh ja..Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Tuggrus, AHAHA! Gud, jag ska börja kalla det för Björnsamtal xD *inte för att jag vet vem det är, men jag spelar med* Aha, hon.. Men på riktigt, har hon mörkbrunt hår? Jaaah, och stora glasögon. ehhe, hon är hela tiden i moderna språk zonen typ Aha, hon...*vet vem du pratar om nu* Är hon snäll(are än Björn)? KOMMER DU TILL SKOLAN I MORGON? MUMS! 13 sep, 2012 21:06 |
|
ronnyponny
Elev |
Jag har gått och blivit kär i
-------------> ![]() Serriöst jag drömde till och med att han var i vår bamba och tog hand om en som går på särskolan!
13 sep, 2012 21:06 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Hahahah, typ. Eller asså svårt att jämföra eftersom jag inte haft Björn lika mycket som Sandra. Meneh ja..Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Tuggrus, AHAHA! Gud, jag ska börja kalla det för Björnsamtal xD *inte för att jag vet vem det är, men jag spelar med* Aha, hon.. Men på riktigt, har hon mörkbrunt hår? Jaaah, och stora glasögon. ehhe, hon är hela tiden i moderna språk zonen typ Aha, hon...*vet vem du pratar om nu* Är hon snäll(are än Björn)? KOMMER DU TILL SKOLAN I MORGON? Kanske Såklart! Everything is Dramione and nothing hurts. 13 sep, 2012 21:16 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Freja: YÄÄS! Lunch?Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Hahahah, typ. Eller asså svårt att jämföra eftersom jag inte haft Björn lika mycket som Sandra. Meneh ja..Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Tuggrus, AHAHA! Gud, jag ska börja kalla det för Björnsamtal xD *inte för att jag vet vem det är, men jag spelar med* Aha, hon.. Men på riktigt, har hon mörkbrunt hår? Jaaah, och stora glasögon. ehhe, hon är hela tiden i moderna språk zonen typ Aha, hon...*vet vem du pratar om nu* Är hon snäll(are än Björn)? KOMMER DU TILL SKOLAN I MORGON? Kanske Såklart! MUMS! 13 sep, 2012 21:17 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: YÄÄS! Lunch? Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Hahahah, typ. Eller asså svårt att jämföra eftersom jag inte haft Björn lika mycket som Sandra. Meneh ja..Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Tuggrus, AHAHA! Gud, jag ska börja kalla det för Björnsamtal xD *inte för att jag vet vem det är, men jag spelar med* Aha, hon.. Men på riktigt, har hon mörkbrunt hår? Jaaah, och stora glasögon. ehhe, hon är hela tiden i moderna språk zonen typ Aha, hon...*vet vem du pratar om nu* Är hon snäll(are än Björn)? KOMMER DU TILL SKOLAN I MORGON? Kanske Såklart! Om du inte hellre äter med Björn? xD Everything is Dramione and nothing hurts. 13 sep, 2012 21:19 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Freja: Nej usch nej.. det var så awkward när han frågade vilka steg jag hamnade på i ämnena, han bah:Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: YÄÄS! Lunch? Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Hahahah, typ. Eller asså svårt att jämföra eftersom jag inte haft Björn lika mycket som Sandra. Meneh ja..Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Tuggrus, AHAHA! Gud, jag ska börja kalla det för Björnsamtal xD *inte för att jag vet vem det är, men jag spelar med* Aha, hon.. Men på riktigt, har hon mörkbrunt hår? Jaaah, och stora glasögon. ehhe, hon är hela tiden i moderna språk zonen typ Aha, hon...*vet vem du pratar om nu* Är hon snäll(are än Björn)? KOMMER DU TILL SKOLAN I MORGON? Kanske Såklart! Om du inte hellre äter med Björn? xD "Vilka steg hamnade du på? Om man får fråga?" Asså orkar inte, ska aldrig mer sätta mig själv vid ett bord igen xP Men typ.. 11? 11:15? MUMS! 13 sep, 2012 21:22 |
|
MissWentz
Elev |
13 sep, 2012 21:49 |
|
Luna Chang
Elev |
La just ut en bilf på mitt gråtande öga på insta.. dumt gjort.. nu måste jag ju förklaea..
Hej 13 sep, 2012 21:53 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen