Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7356 7357 7358 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Lily Evans:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Lily Evans:
Tuggrus och Freja, kunskapsskolans ungar? C: Var i så fall?
UPPSALAH, cuz we're awesome!

Hahaha nicee Själv går man i ett av de många i Stockholm xD Vilken klass? C:

Freja går i 6:2 och jag i 6:4.. :3

Hehehehe, Men ah jag ber att min handledare är frisk i morgon.. tror de som har PH på fredagar inte gör det men ändå. #Björniskindofläskig

I morse när han kolla mitt schema så bah "Boksamtal" (höll på att skriva Björnsamtal) *nickar på huvudet*

And I was like: Ja.. det är bara ett boksamtal? eheh


Hahaha! I know, han gör så skumma grejer xD
Har du märkt att han vickar och höjer sina ögonbryn hela tiden?

AHHAHAHA OMG JA, SKITSCARY!! hehehe.

MUMS!

13 sep, 2012 20:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks_xD:
JAG DOG INTE JAG DOG INTE

Drog en tand hos tandläkaren idag och det var läskiiit ;o
Feeegis

Idag träffade min mamma, som heter Charlotte, Charlotte Kalla i hennes fikarum på LKAB

13 sep, 2012 20:15

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Li:
avifors stal min morot. jag är sårad.


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m5f8umlmFm1qe70jlo6_400.jpg

13 sep, 2012 20:16

scarhead
Lärare

Avatar


Har tappat ungefär 14 tummar nu när Vilma tog bort sin medlem
i can feel the love

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

13 sep, 2012 20:16

Freja
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Lily Evans:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Lily Evans:
Tuggrus och Freja, kunskapsskolans ungar? C: Var i så fall?
UPPSALAH, cuz we're awesome!

Hahaha nicee Själv går man i ett av de många i Stockholm xD Vilken klass? C:

Freja går i 6:2 och jag i 6:4.. :3

Hehehehe, Men ah jag ber att min handledare är frisk i morgon.. tror de som har PH på fredagar inte gör det men ändå. #Björniskindofläskig

I morse när han kolla mitt schema så bah "Boksamtal" (höll på att skriva Björnsamtal) *nickar på huvudet*

And I was like: Ja.. det är bara ett boksamtal? eheh


Hahaha! I know, han gör så skumma grejer xD
Har du märkt att han vickar och höjer sina ögonbryn hela tiden?

AHHAHAHA OMG JA, SKITSCARY!! hehehe.

Vem är det ni har som basgruppsledare? Asså gud, kan inte sluta skratta åt boksamtalet xD

Everything is Dramione and nothing hurts.

13 sep, 2012 20:19

Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Lily Evans:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Lily Evans:
Tuggrus och Freja, kunskapsskolans ungar? C: Var i så fall?
UPPSALAH, cuz we're awesome!

Hahaha nicee Själv går man i ett av de många i Stockholm xD Vilken klass? C:

Freja går i 6:2 och jag i 6:4.. :3

Hehehehe, Men ah jag ber att min handledare är frisk i morgon.. tror de som har PH på fredagar inte gör det men ändå. #Björniskindofläskig

I morse när han kolla mitt schema så bah "Boksamtal" (höll på att skriva Björnsamtal) *nickar på huvudet*

And I was like: Ja.. det är bara ett boksamtal? eheh


Hahaha! I know, han gör så skumma grejer xD
Har du märkt att han vickar och höjer sina ögonbryn hela tiden?

AHHAHAHA OMG JA, SKITSCARY!! hehehe.

Vem är det ni har som basgruppsledare? Asså gud, kan inte sluta skratta åt boksamtalet xD
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Lily Evans:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Lily Evans:
Tuggrus och Freja, kunskapsskolans ungar? C: Var i så fall?
UPPSALAH, cuz we're awesome!

Hahaha nicee Själv går man i ett av de många i Stockholm xD Vilken klass? C:

Freja går i 6:2 och jag i 6:4.. :3

Hehehehe, Men ah jag ber att min handledare är frisk i morgon.. tror de som har PH på fredagar inte gör det men ändå. #Björniskindofläskig

I morse när han kolla mitt schema så bah "Boksamtal" (höll på att skriva Björnsamtal) *nickar på huvudet*

And I was like: Ja.. det är bara ett boksamtal? eheh


Hahaha! I know, han gör så skumma grejer xD
Har du märkt att han vickar och höjer sina ögonbryn hela tiden?

AHHAHAHA OMG JA, SKITSCARY!! hehehe.

Vem är det ni har som basgruppsledare? Asså gud, kan inte sluta skratta åt boksamtalet xD

Sandra, spanskläraren

HAHAHA TÄNK OM DET SKULLE STÅTT BJÖRNSAMTAL! AAGGAUIASFSYHFIUDSHGODIG HAAHAHAHAH

MUMS!

13 sep, 2012 20:20

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Li:
avifors stal min morot. jag är sårad.


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m5f8umlmFm1qe70jlo6_400.jpg


♥ TRUE LOVE

without something there is no nothing

13 sep, 2012 20:21

Pixie
Elev

Avatar


13 sep, 2012 20:25

baramin
Elev

Avatar


Fråga mig inte om varför jag gick in på nationell.nu för att hitta material till min uppsats om varför ett tredje kön borde införas.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6g8ifeP7Y1rwbuqko1_400.gif

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

13 sep, 2012 20:25

Detta inlägg ändrades senast 2012-09-13 kl. 20:25
Antal ändringar: 1

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av baramin:
Någon som inte är övermänskligt bra på att duellera får gärna utmana mig haha!

Bara för det ska jag utmana dig.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 sep, 2012 20:25

1 2 3 ... 7356 7357 7358 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.