@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Lily Evans: Skrivet av Tuggrus: UPPSALAH, cuz we're awesome! Hahaha nicee Freja går i 6:2 och jag i 6:4.. :3 Hehehehe, Men ah jag ber att min handledare är frisk i morgon.. tror de som har PH på fredagar inte gör det men ändå. #Björniskindofläskig I morse när han kolla mitt schema så bah "Boksamtal" (höll på att skriva Björnsamtal) *nickar på huvudet* And I was like: Ja.. det är bara ett boksamtal? eheh Hahaha! I know, han gör så skumma grejer xD Har du märkt att han vickar och höjer sina ögonbryn hela tiden? AHHAHAHA OMG JA, SKITSCARY!! hehehe. MUMS! 13 sep, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks_xD: Feeegis JAG DOG INTE JAG DOG INTE Drog en tand hos tandläkaren idag och det var läskiiit ;o Idag träffade min mamma, som heter Charlotte, Charlotte Kalla i hennes fikarum på LKAB 13 sep, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
13 sep, 2012 20:16 |
|
scarhead
Lärare |
13 sep, 2012 20:16 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Lily Evans: Skrivet av Tuggrus: UPPSALAH, cuz we're awesome! Hahaha nicee Freja går i 6:2 och jag i 6:4.. :3 Hehehehe, Men ah jag ber att min handledare är frisk i morgon.. tror de som har PH på fredagar inte gör det men ändå. #Björniskindofläskig I morse när han kolla mitt schema så bah "Boksamtal" (höll på att skriva Björnsamtal) *nickar på huvudet* And I was like: Ja.. det är bara ett boksamtal? eheh Hahaha! I know, han gör så skumma grejer xD Har du märkt att han vickar och höjer sina ögonbryn hela tiden? AHHAHAHA OMG JA, SKITSCARY!! hehehe. Vem är det ni har som basgruppsledare? Asså gud, kan inte sluta skratta åt boksamtalet xD Everything is Dramione and nothing hurts. 13 sep, 2012 20:19 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Lily Evans: Skrivet av Tuggrus: UPPSALAH, cuz we're awesome! Hahaha nicee Freja går i 6:2 och jag i 6:4.. :3 Hehehehe, Men ah jag ber att min handledare är frisk i morgon.. tror de som har PH på fredagar inte gör det men ändå. #Björniskindofläskig I morse när han kolla mitt schema så bah "Boksamtal" (höll på att skriva Björnsamtal) *nickar på huvudet* And I was like: Ja.. det är bara ett boksamtal? eheh Hahaha! I know, han gör så skumma grejer xD Har du märkt att han vickar och höjer sina ögonbryn hela tiden? AHHAHAHA OMG JA, SKITSCARY!! hehehe. Vem är det ni har som basgruppsledare? Asså gud, kan inte sluta skratta åt boksamtalet xD Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Lily Evans: Skrivet av Tuggrus: UPPSALAH, cuz we're awesome! Hahaha nicee Freja går i 6:2 och jag i 6:4.. :3 Hehehehe, Men ah jag ber att min handledare är frisk i morgon.. tror de som har PH på fredagar inte gör det men ändå. #Björniskindofläskig I morse när han kolla mitt schema så bah "Boksamtal" (höll på att skriva Björnsamtal) *nickar på huvudet* And I was like: Ja.. det är bara ett boksamtal? eheh Hahaha! I know, han gör så skumma grejer xD Har du märkt att han vickar och höjer sina ögonbryn hela tiden? AHHAHAHA OMG JA, SKITSCARY!! hehehe. Vem är det ni har som basgruppsledare? Asså gud, kan inte sluta skratta åt boksamtalet xD Sandra, spanskläraren HAHAHA TÄNK OM DET SKULLE STÅTT BJÖRNSAMTAL! AAGGAUIASFSYHFIUDSHGODIG HAAHAHAHAH MUMS! 13 sep, 2012 20:20 |
|
Li
Biträdande rektor |
without something there is no nothing 13 sep, 2012 20:21 |
|
Pixie
Elev |
13 sep, 2012 20:25 |
|
baramin
Elev |
Fråga mig inte om varför jag gick in på nationell.nu för att hitta material till min uppsats om varför ett tredje kön borde införas.
![]() she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 13 sep, 2012 20:25
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-13 kl. 20:25
|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av baramin: Någon som inte är övermänskligt bra på att duellera får gärna utmana mig haha! Bara för det ska jag utmana dig. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen