@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lily Evans
Elev |
"A true friend is someone who says nice things behind your back." 13 sep, 2012 20:05 |
|
Tuggrus
Elev |
UPPSALAH, cuz we're awesome!
MUMS! 13 sep, 2012 20:06 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Small random funny fact: Jag har just tappat 20 likes. BECAUSE IM WORTH IT. YOLO Ellie Lovegood har tagit bort sitt konto
13 sep, 2012 20:08 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Det du Skrivet av Tuggrus: Neh, han är snäll :3 Men varför ser han ut som att han vill mööörda mig dåh? Björn satt med mig på lunchen idag btw.. #itwaskindofscary Och så hade jag BGS hos eran basgrupp på både morgonen och eftermiddagen -.-' hahah <-- är denna bättre? Ahahahahahahahahahagagagahhahahahahaha! Stackars dig, lunch med Björn xD Men dy måste erkänna att vår basgrupp är kind of awesome? Ja, den där katten var mycket bättre Sveriges nya tv-serie. Lunch-med-Bjö-örn Ahah lite, fast erat bgrum är skitlitet.. och luktar konstigt #eheh Det programmet skulle ju bli jättestort! Jag hade kollat på det iaf Asså jag vet. Det luktar läskigt, tänk dig första skoldan, nät man satt i ett skumt luktande bgrum, tillsammans med 19 andra personer och en Björn! xD Men det är ju orättvist, allas basgruppsrum är ju typ en hel aula! Everything is Dramione and nothing hurts. 13 sep, 2012 20:08 |
|
Lily Evans
Elev |
Skrivet av Tuggrus: UPPSALAH, cuz we're awesome! Hahaha nicee "A true friend is someone who says nice things behind your back." 13 sep, 2012 20:08 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: UPPSALAH, cuz we're awesome! Uuh yeea! Everything is Dramione and nothing hurts. 13 sep, 2012 20:10 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Lily Evans: Skrivet av Tuggrus: UPPSALAH, cuz we're awesome! Hahaha nicee Freja går i 6:2 och jag i 6:4.. :3 Hehehehe, Men ah jag ber att min handledare är frisk i morgon.. tror de som har PH på fredagar inte gör det men ändå. #Björniskindofläskig I morse när han kolla mitt schema så bah "Boksamtal" (höll på att skriva Björnsamtal) *nickar på huvudet* And I was like: Ja.. det är bara ett boksamtal? eheh MUMS! 13 sep, 2012 20:11 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
vilma :'c speech! 13 sep, 2012 20:12 |
|
Twix
Elev |
13 sep, 2012 20:12 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Lily Evans: Skrivet av Tuggrus: UPPSALAH, cuz we're awesome! Hahaha nicee Freja går i 6:2 och jag i 6:4.. :3 Hehehehe, Men ah jag ber att min handledare är frisk i morgon.. tror de som har PH på fredagar inte gör det men ändå. #Björniskindofläskig I morse när han kolla mitt schema så bah "Boksamtal" (höll på att skriva Björnsamtal) *nickar på huvudet* And I was like: Ja.. det är bara ett boksamtal? eheh Hahaha! I know, han gör så skumma grejer xD Har du märkt att han vickar och höjer sina ögonbryn hela tiden? Everything is Dramione and nothing hurts. 13 sep, 2012 20:14 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen