@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
13 sep, 2012 19:55 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Freja: Det du Skrivet av Tuggrus: Neh, han är snäll :3 Men varför ser han ut som att han vill mööörda mig dåh? Björn satt med mig på lunchen idag btw.. #itwaskindofscary Och så hade jag BGS hos eran basgrupp på både morgonen och eftermiddagen -.-' hahah <-- är denna bättre?MUMS! 13 sep, 2012 19:56
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-13 kl. 19:56
|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha tänk positivt Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha nej jag är bara på level 24 lr något men jag har 39 i liv Seriöst Cara Riddle, DU ÄR PÅ LEVEL 39 XD Hur ska jag ha en chans mot dig, som har lika mycket magiska krafter som jag har exp.!? Haha, nåja, det då. Jag har ändå inte en chans mot dig. ![]()
13 sep, 2012 19:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha tänk positivt Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha nej jag är bara på level 24 lr något men jag har 39 i liv Seriöst Cara Riddle, DU ÄR PÅ LEVEL 39 XD Hur ska jag ha en chans mot dig, som har lika mycket magiska krafter som jag har exp.!? Haha, nåja, det då. Jag har ändå inte en chans mot dig. oh no i cant! 13 sep, 2012 19:57 |
|
MadEye Moody
Elev |
13 sep, 2012 19:57 |
|
Borttagen
|
Small random funny fact: Jag har just tappat 20 likes.
BECAUSE IM WORTH IT. YOLO 13 sep, 2012 19:58 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha klart du kan Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha tänk positivt Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha nej jag är bara på level 24 lr något men jag har 39 i liv Seriöst Cara Riddle, DU ÄR PÅ LEVEL 39 XD Hur ska jag ha en chans mot dig, som har lika mycket magiska krafter som jag har exp.!? Haha, nåja, det då. Jag har ändå inte en chans mot dig. oh no i cant! ![]()
13 sep, 2012 19:58 |
|
Li
Biträdande rektor |
avifors stal min morot. jag är sårad.
without something there is no nothing 13 sep, 2012 19:59 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Det du Skrivet av Tuggrus: Neh, han är snäll :3 Men varför ser han ut som att han vill mööörda mig dåh? Björn satt med mig på lunchen idag btw.. #itwaskindofscary Och så hade jag BGS hos eran basgrupp på både morgonen och eftermiddagen -.-' hahah <-- är denna bättre? Ahahahahahahahahahagagagahhahahahahaha! Stackars dig, lunch med Björn xD Men dy måste erkänna att vår basgrupp är kind of awesome? Ja, den där katten var mycket bättre, haha Everything is Dramione and nothing hurts. 13 sep, 2012 20:00 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Det du Skrivet av Tuggrus: Neh, han är snäll :3 Men varför ser han ut som att han vill mööörda mig dåh? Björn satt med mig på lunchen idag btw.. #itwaskindofscary Och så hade jag BGS hos eran basgrupp på både morgonen och eftermiddagen -.-' hahah <-- är denna bättre? Ahahahahahahahahahagagagahhahahahahaha! Stackars dig, lunch med Björn xD Men dy måste erkänna att vår basgrupp är kind of awesome? Ja, den där katten var mycket bättre Sveriges nya tv-serie. Lunch-med-Bjö-örn Ahah lite, fast erat bgrum är skitlitet.. och luktar konstigt #eheh MUMS! 13 sep, 2012 20:02 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen