@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nej seriöst sitter här och dör just nu
Visserligen är originalen bäst, men alltså hur kan man göra en såhär fin cover? Inte alls invecklad, bara gitarr , en trumma och två röster... ♥ 13 sep, 2012 19:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: okej, jag mår inte bra.... Seriöst jag har börjat sminka mig, men inte så här seriöst, utan mer utklädning/zombie. Det är väl roligt? :3 Jo, men liksom... jag läser in mig på toan och tar lite smink. Nobody nows, förutom ni då. Jaha! Ta ett kort på det, i smyg? Det är säkert jätteawesome! 13 sep, 2012 19:09 |
|
scarhead
Lärare |
jag behöver komma bort från mugglis men jag skulle bara ångra mig om jag tog bort användaren
ah well 13 sep, 2012 19:10 |
|
kakan42
Elev |
Haj, ingen kan gissa vad jag heter! (förutom Tuggrus och
Spoiler: !!!!Tryck här för att visa! 'Just nu äter jag godis!! 13 sep, 2012 19:11 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av scarhead: jag behöver komma bort från mugglis men jag skulle bara ångra mig om jag tog bort användaren ah well Ja, ibland känns det som om det skulle vara enklare om Mugglis inte fanns, xD. Iaf för mig. Skulle oxå ångra mig om jag tog bort mig - gör inte det! Det känns så bra att du finns här liksom! 13 sep, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: okej, jag mår inte bra.... Seriöst jag har börjat sminka mig, men inte så här seriöst, utan mer utklädning/zombie. Det är väl roligt? :3 Jo, men liksom... jag läser in mig på toan och tar lite smink. Nobody nows, förutom ni då. Jaha! Ta ett kort på det, i smyg? Det är säkert jätteawesome! Inte precis, började förra veckan 13 sep, 2012 19:13 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Funderar seriöst på att ta bort min användare.. så trött på mugglis att jag har lust att spy i bland. Oh no, you didn't... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 19:13 |
|
MadEye Moody
Elev |
13 sep, 2012 19:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MadEye Moody: Om jag börjar med en historia, ill någon läsa den då? Jag vill! 13 sep, 2012 19:16 |
|
Borttagen
|
Elma00
Äsch, det är säkert awesome ändå! Zombie-liknande smink är ju awesome, alltid. Oavsett hur bra/dålig man är på att sminka sig annars :3 Här kan du se mina, november 2011 Spoiler: Tryck här för att visa! 13 sep, 2012 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen