@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
R.I.P MIN FINNA KAMERA BLUI.
13 sep, 2012 18:50 |
|
joel9324
Elev |
13 sep, 2012 18:50 |
|
Solkatten
Elev |
Jag går upp varenda dag (förutom på måndagar) upp klockan 6 på morgonen och inatt runt tolv tiden när pappa satt uppe så ringde hans alarm som han tydligen hade satt på på sin mobil. Han skulle åka för att hämta min storebror. Men så vaknade jag och trodde att det typ var min mobil. Om jag inte hade kollat på klockan på min mobil hade jag typ gått upp. Trodde ju att klockan var 6. xD Gissa om jag blev sjukt glad över att få sova längre? xD Har hänt mig två gånger nu typ. Lol.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 18:52 |
|
Borttagen
|
JAG HAR TVÅL I ÖGONEN! Gör jätteont.
13 sep, 2012 18:53 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Holy crap - Solkatten är den ultimata medlemmen i klubben typ. Seriöst. SIGNATUREN - WHEN DID THIS HAPPEN? I feel honored. Kom inte på någonting annat, haha. :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 18:54 |
|
Borttagen
|
okej, jag mår inte bra.... Seriöst jag har börjat sminka mig, men inte så här seriöst, utan mer utklädning/zombie.
13 sep, 2012 18:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: okej, jag mår inte bra.... Seriöst jag har börjat sminka mig, men inte så här seriöst, utan mer utklädning/zombie. Det är väl roligt? :3 13 sep, 2012 19:00 |
|
Solkatten
Elev |
Hur fan ska jag klara mig utan TV på hela helgen? -.- Det går bara inte liksom...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 19:00 |
|
Tuggrus
Elev |
Funderar seriöst på att ta bort min användare.. så trött på mugglis att jag har lust att spy i bland.
MUMS! 13 sep, 2012 19:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: okej, jag mår inte bra.... Seriöst jag har börjat sminka mig, men inte så här seriöst, utan mer utklädning/zombie. Det är väl roligt? :3 Jo, men liksom... jag läser in mig på toan och tar lite smink. Nobody nows, förutom ni då. 13 sep, 2012 19:07 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen