Bild på dig själv!
Forum > Off Topic > Bild på dig själv!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
16 jul, 2012 01:48 |
|
linnvendela
Elev |
16 jul, 2012 13:10 |
|
linnvendela
Elev |
Du vet att detta räknas som spam? Att bara skriva en smiley. Läs gärna reglerna här: http://www.mugglarportalen.se/#library.php?show=siteinfo#rules Jaha. 16 jul, 2012 13:24 |
|
linnvendela
Elev |
16 jul, 2012 13:55 |
|
Ginny00
Elev |
Hej. Jag hade tråkigt så.
![]() ![]() ![]() Dessa bilder är bland annat till för att HannaPanna ska förstå att jag inte är söt. xD 16 jul, 2012 14:12 |
|
Borttagen
|
16 jul, 2012 14:16 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: ![]() Här är jag, och jag vet inte om det går att få den här bilden stor men whatever. c: MEN HÄR HAR VI I ALLA FALL NÅGON SOM ÄR SÖT. ♥ 16 jul, 2012 14:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: ![]() Här är jag, och jag vet inte om det går att få den här bilden stor men whatever. c: MEN HÄR HAR VI I ALLA FALL NÅGON SOM ÄR SÖT. ♥ NO! :O 16 jul, 2012 14:21 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: ![]() Här är jag, och jag vet inte om det går att få den här bilden stor men whatever. c: MEN HÄR HAR VI I ALLA FALL NÅGON SOM ÄR SÖT. ♥ NO! :O JOOO. 16 jul, 2012 14:22 |
|
Borttagen
|
16 jul, 2012 14:22 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen