Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Ravenclaw
Elev |
Iron man, det låter coolast c: (har inte sett någon av dem så jaa.)
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 5 mar, 2014 12:18 |
|
Borttagen
|
Iron Man
5 mar, 2014 13:13 |
|
Borttagen
|
Iron Man :3
Han är cool 5 mar, 2014 14:19 |
|
Borttagen
|
Tar Iron Man för det låter coolast
5 mar, 2014 15:40 |
|
Borttagen
|
Iron man. Jag hatarhatarhatar Superman.
5 mar, 2014 15:42 |
|
Little J
Elev |
5 mar, 2014 18:42 |
|
Borttagen
|
Iron Man, utan tvekan. Inte bara för att jag gillar Robert Downey Jr bättre, utan för att hela Tony Starks personlighet är så mycket mer awesome än Clark Kents
5 mar, 2014 18:46 |
|
Ginny00
Elev |
Tar Superman då jag lyssnade på en låt med det namnet precis. xD Läskigt.
5 mar, 2014 20:03 |
|
Elma00
Elev |
5 mar, 2014 21:10 |
|
Ladusvalan
Elev |
Å ena sidan vill jag välja Iron Man, eftersom det är något tilltalande när just vanliga människor blir superhjältar (Spiderman, som är ett annat exempel på det, råkar vara min favorit-superhjälte). Men jag tror ändå att jag väljer Superman eftersom jag tror att jag gillar den "storyn" lite mer. Även om båda två är onödigt macho för min smak ... ;-)
Resultat i frågan "Iron Man eller Superman?": 10-5 till Iron Man! Obs! Ny fråga i första inlägget! 6 mar, 2014 08:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen