@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag vill bo i Stockholm. Inte jag.... 13 sep, 2012 17:19 |
|
Borttagen
|
Herregud jag ska ta spruta på tisdag..help me!
13 sep, 2012 17:29 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Tuggrus: MonsterCookie: ... äru ledig på onsdag? eller slutar typ tidigt eller the fuck som helst. haahaah ridning darling men du kan ju följa med om du vill? Menade igår onsdag :3 oooh, hah x] oh and btw jag har ingen dator hos mamma så det är därför jag har vart så off den senaste veckan </3 oh och jag drar till tallin med pappafamiljen imorn till söndag typ so no internet for meeh då heller ._. wolfstar deserved better. 13 sep, 2012 17:34 |
|
Corriiz
Elev |
Klädde ut mig till Voldemort... Så spelades Waka waka på datorn. Jag ställde mig upp och började dansa... Ungefär så här såg det ut:
![]() ![]()
13 sep, 2012 17:38 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Tuggrus: MonsterCookie: ... äru ledig på onsdag? eller slutar typ tidigt eller the fuck som helst. haahaah ridning darling men du kan ju följa med om du vill? Menade igår onsdag :3 oooh, hah x] oh and btw jag har ingen dator hos mamma så det är därför jag har vart så off den senaste veckan </3 oh och jag drar till tallin med pappafamiljen imorn till söndag typ so no internet for meeh då heller ._. OH NOOOOO! D: MUMS! 13 sep, 2012 17:40 |
|
baramin
Elev |
Blir alltid lika ledsen när jag går upp en level på duellklubben och ändå inte får några nya häftiga trollformler.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 13 sep, 2012 17:49 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Tuggrus: MonsterCookie: ... äru ledig på onsdag? eller slutar typ tidigt eller the fuck som helst. haahaah ridning darling men du kan ju följa med om du vill? Menade igår onsdag :3 oooh, hah x] oh and btw jag har ingen dator hos mamma så det är därför jag har vart så off den senaste veckan </3 oh och jag drar till tallin med pappafamiljen imorn till söndag typ so no internet for meeh då heller ._. OH NOOOOO! D: agreeed D: wolfstar deserved better. 13 sep, 2012 17:55 |
|
Lavender.Brown
Elev |
Konsert på Gröna Lund, Den Svenska Björnstammen! ♥
13 sep, 2012 18:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lavender.Brown: Konsert på Gröna Lund, Den Svenska Björnstammen! ♥ FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSK,I LOVE THEM 13 sep, 2012 18:02 |
|
scarhead
Lärare |
13 sep, 2012 18:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen