@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Solkatten jag vet inte... Får bara sån ångest <//3 Vilma var seriöst en av de bästa vännerna man kan ha...
13 sep, 2012 16:42 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
JJJJJAAAAAAAA speech! 13 sep, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
Produktiva mattelektioner ála InspiredPsycho
Sitta på sin plats, äta en chokladmuffin, lära bänkkamraten färger på polska, och rita Batman-logo på räknehäfte-omslaget. 13 sep, 2012 16:43 |
|
Cara Riddle
Elev |
haha asså vissa film repliker är så strange xD
"I heard that you lost your wife, how did you get over it?" änkeman "You never get over it. Have a nice day" Horatio haha jag menar vad var de för tröst då xD ![]()
13 sep, 2012 16:43 |
|
LolFeelings
Elev |
Ärligt talat så vill jag liksom bara klå upp alla när jag ser att det finns en till "side".
Det finns så många sides och det får nog plats med en till! Nej, det gör det inte och nu har ni fått se konsekvenserna. Jag skulle vilja dra mig ur alla såna här grupper (utom 000) om jag finner vilka de är
13 sep, 2012 16:43 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Solkatten jag vet inte... Får bara sån ångest <//3 Vilma var seriöst en av de bästa vännerna man kan ha... Men ni kan väl prata på ett annat ställe och inte bara Mugglis? Mail? Skype? Msn? Det är ju inte precis så att hon är död... xD ![]() "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 16:44 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Solkatten det har du rätt i... Men jag har funderat länge på det också, mest om jag ska byta till slytherin, men också varför jag bara inte raderar och inte gör en ny...
13 sep, 2012 16:46 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Solkatten det har du rätt i... Men jag har funderat länge på det också, mest om jag ska byta till slytherin, men också varför jag bara inte raderar och inte gör en ny... Bara du inte raderar den helt och hållet... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 16:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: nu vill jag ju också radera mitt konto </33 fml ALVA ALVA ALVA NOOOOO 13 sep, 2012 16:50 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av LunaLovegood1: Solkatten det har du rätt i... Men jag har funderat länge på det också, mest om jag ska byta till slytherin, men också varför jag bara inte raderar och inte gör en ny... Bara du inte raderar den helt och hållet... Jag kanske ska ta och bli oaktiv ett tag... Fast först måste mina drakar dö... Det kan ta ett tag... Jag blir kvar i alla fall lite till!
13 sep, 2012 16:50 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen