Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7343 7344 7345 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Tar bort min användare NU.
Maybe I'll be back sooner or later, maybe not.

No, you can't ! Why?
Skrivet av LunaLovegood1:
Skrivet av Borttagen:
Tar bort min användare NU.
Maybe I'll be back sooner or later, maybe not.

VA ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Tar bort min användare NU.
Maybe I'll be back sooner or later, maybe not.
NEEEEEJ!

JAG SAKNAR DIG REDAN! ♥
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Borttagen:
Tar bort min användare NU.
Maybe I'll be back sooner or later, maybe not.

Va, varför då?

alla typ, 'pakter' och sides som har skapats. jag saknar den där känslan av att alla var tillsammans... Orkar inte bara.

13 sep, 2012 16:27

MadEye Moody
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Tar bort min användare NU.
Maybe I'll be back sooner or later, maybe not.

Varför?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F34r7eys.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2Fscv0uw.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F20ffh9h.gif

13 sep, 2012 16:28

Solkatten
Elev

Avatar


Förstår dig... Själv försöker jag bara ignorera så bra som det går. Lite svårt med tanke på att de dyker upp hela tiden. :c

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 sep, 2012 16:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Förstår dig... Själv försöker jag bara ignorera så bra som det går. Lite svårt med tanke på att de dyker upp hela tiden. :c

jaa...
Duno, maybe I'll be back someday.

13 sep, 2012 16:29

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Förstår dig... Själv försöker jag bara ignorera så bra som det går. Lite svårt med tanke på att de dyker upp hela tiden. :c

jaa...
Duno, maybe I'll be back someday.

Du måste komma tillbaka. Varför tar du inte bara en paus? Du behöver ju inte radera ditt konto helt...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 sep, 2012 16:30

Borttagen

Avatar


Ellie Lovegood: Okej...
Personligen bryr jag mig inte om det, men ja...

JAG KOMMER SAKNA DIG SÅ JÄVLA MYCKET!

13 sep, 2012 16:30

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Jag är såå trött

13 sep, 2012 16:32

themarauder
Lärare

Avatar


JAG HAR BESTÄLLT MIN STUDENTMÖSSA!! =D

=) - just like themarauder

13 sep, 2012 16:33

Solkatten
Elev

Avatar


Åh, måste hon öppna dörren hela tiden?! Det finns en öppen i köket! -.- Gå den vägen istället.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 sep, 2012 16:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Förstår dig... Själv försöker jag bara ignorera så bra som det går. Lite svårt med tanke på att de dyker upp hela tiden. :c

jaa...
Duno, maybe I'll be back someday.

Du måste komma tillbaka. Varför tar du inte bara en paus? Du behöver ju inte radera ditt konto helt...

grejen är att, jag har försökt. Men jag kan inte hålla mig från at logga in, och jag mår bara dåligt när jag gör det.

13 sep, 2012 16:33

1 2 3 ... 7343 7344 7345 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.