@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Tar bort min användare NU. Maybe I'll be back sooner or later, maybe not. No, you can't Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Tar bort min användare NU. Maybe I'll be back sooner or later, maybe not. VA ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: NEEEEEJ!Tar bort min användare NU. Maybe I'll be back sooner or later, maybe not. JAG SAKNAR DIG REDAN! ♥ Skrivet av LauraTree: Skrivet av Borttagen: Tar bort min användare NU. Maybe I'll be back sooner or later, maybe not. Va, varför då? alla typ, 'pakter' och sides som har skapats. jag saknar den där känslan av att alla var tillsammans... Orkar inte bara. 13 sep, 2012 16:27 |
|
MadEye Moody
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tar bort min användare NU. Maybe I'll be back sooner or later, maybe not. Varför?
13 sep, 2012 16:28 |
|
Solkatten
Elev |
Förstår dig...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 16:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Förstår dig... jaa... Duno, maybe I'll be back someday. 13 sep, 2012 16:29 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Förstår dig... jaa... Duno, maybe I'll be back someday. Du måste komma tillbaka. Varför tar du inte bara en paus? Du behöver ju inte radera ditt konto helt... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 16:30 |
|
Borttagen
|
Ellie Lovegood: Okej...
Personligen bryr jag mig inte om det, men ja... JAG KOMMER SAKNA DIG SÅ JÄVLA MYCKET! 13 sep, 2012 16:30 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag är såå trött
13 sep, 2012 16:32 |
|
themarauder
Lärare |
13 sep, 2012 16:33 |
|
Solkatten
Elev |
Åh, måste hon öppna dörren hela tiden?! Det finns en öppen i köket! -.- Gå den vägen istället.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 16:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Förstår dig... jaa... Duno, maybe I'll be back someday. Du måste komma tillbaka. Varför tar du inte bara en paus? Du behöver ju inte radera ditt konto helt... grejen är att, jag har försökt. Men jag kan inte hålla mig från at logga in, och jag mår bara dåligt när jag gör det. 13 sep, 2012 16:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen