@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LauraTree: SolkattenBara för att du är inloggad och typ jätteerfaren av mugglis undrar jag om du kan säga hur man gör sin text så stor? [ size=12pt ]Skriv någonting här[/size] (Utan mellanrum såklart) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 16:16
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-13 kl. 16:16
|
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Solkatten: TACK! Skrivet av LauraTree: SolkattenBara för att du är inloggad och typ jätteerfaren av mugglis undrar jag om du kan säga hur man gör sin text så stor? [ size=12pt ]Skriv någonting här[/size] (Utan mellanrum såklart) 13 sep, 2012 16:16 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Solkatten: TACK! Skrivet av LauraTree: SolkattenBara för att du är inloggad och typ jätteerfaren av mugglis undrar jag om du kan säga hur man gör sin text så stor? [ size=12pt ]Skriv någonting här[/size] (Utan mellanrum såklart) Varsågod. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 16:17 |
|
Borttagen
|
Tar bort min användare NU.
Maybe I'll be back sooner or later, maybe not. 13 sep, 2012 16:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tar bort min användare NU. Maybe I'll be back sooner or later, maybe not. No, you can't "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 16:25 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tar bort min användare NU. Maybe I'll be back sooner or later, maybe not. VA ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
13 sep, 2012 16:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: NEEEEEJ!Tar bort min användare NU. Maybe I'll be back sooner or later, maybe not. JAG SAKNAR DIG REDAN! ♥ 13 sep, 2012 16:25 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tar bort min användare NU. Maybe I'll be back sooner or later, maybe not. Va, varför då? 13 sep, 2012 16:25 |
|
Solkatten
Elev |
Går till halv tolv imorgon.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 16:25 |
|
Borttagen
|
Orättvist!
Jag går till halv två fem i halv två, och direkt efter skolan kommer mamma och hämtar mig och min bror, så då ska vi sitta i bilen i tre timmar 13 sep, 2012 16:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen