@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Solkatten: Ungefär hur många glas med t.ex. vatten kan fylla ett mjölkpaket? Beror förstås på storleken på glaset men ungefär? Beror ju på storleken på mjölkpaketet också Men är det 1 liter mjölk. Så ca.5 glas Eftersom ett normalt dricksglas är ca. 2 dl
13 sep, 2012 15:04 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Tuggrus: MonsterCookie: ... äru ledig på onsdag? eller slutar typ tidigt eller the fuck som helst. haahaah ridning darling men du kan ju följa med om du vill? wolfstar deserved better. 13 sep, 2012 15:40 |
|
me.
Elev |
Någon som vill uggla? C:
13 sep, 2012 15:41 |
|
Borttagen
|
Jag har lovat mig själv att inte skriva till skrivartävlingen förrän jag har skrivit klart ett kapitel på min fic.
Det går inte så bra... 13 sep, 2012 15:45 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Solkatten: Ungefär hur många glas med t.ex. vatten kan fylla ett mjölkpaket? Beror förstås på storleken på glaset men ungefär? Beror ju på storleken på mjölkpaketet också Men är det 1 liter mjölk. Så ca.5 glas Eftersom ett normalt dricksglas är ca. 2 dl Okej. :> "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 15:54 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av Borttagen: mohahaha, Jag sitter bredvid honom på lunchen och ska typ ha Spanska med HAN!!! ♥♥ Han? killen jag gillar Oooo Grattis! 13 sep, 2012 15:57 |
|
Solkatten
Elev |
Bara jag som tycker att denna veckan faktiskt har gått rätt fort? Nyss var det ju tisdag liksom och imorgon fredag. Underbart. :'>
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 15:59 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Tuggrus: MonsterCookie: ... äru ledig på onsdag? eller slutar typ tidigt eller the fuck som helst. haahaah ridning darling men du kan ju följa med om du vill? Menade igår onsdag :3 MUMS! 13 sep, 2012 16:04 |
|
LauraTree
Elev |
SolkattenBara för att du är inloggad och typ jätteerfaren av mugglis undrar jag om du kan säga hur man gör sin text så stor?
13 sep, 2012 16:04 |
|
MadEye Moody
Elev |
13 sep, 2012 16:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen