@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Har nyss haft fotografering. Det med klassen blev ju bra men det enskilda... Fy fan. x'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 09:22 |
|
Luna Chang
Elev |
Woop woop!! Jag slapp matten för att vi hade styrelsemöte med skol if!!
Fast.. on 30 min har jag prov och jag kan it nå-.- Hej 13 sep, 2012 10:01 |
|
MystiqueRed
Elev |
Sitter och spelar Avengers spelet på facebook och glömmer totalt bort att jag har en tenta som ska in! haha
Vad väljer man? Att man äntligen är en agent och jobbar med Avengers? Eller döda hjärnan långsamt?? 13 sep, 2012 10:40 |
|
DarkBells
Elev |
Jag är sjuk och vill ändå gå på min fotboll klockan fem i kväll...
Men jag får inte, för då kanske jag blir ännu febrigare D': Tror att jag dör om jag får en grad feber mer... HAR 39.4!!!!!
13 sep, 2012 11:05 |
|
Cara Riddle
Elev |
13 sep, 2012 11:50 |
|
Solkatten
Elev |
Fan jag vill inte ha mitt enskilda kort. Seriöst, det blev grymt fult. x'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 11:54 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av DarkBells: Jag är sjuk och vill ändå gå på min fotboll klockan fem i kväll... Men jag får inte, för då kanske jag blir ännu febrigare D': Tror att jag dör om jag får en grad feber mer... HAR 39.4!!!!! Jag rekommenderar verkligen inte att du tränar ikväll! Som sagt så kanske det blir värre sen, och då kanske du missar mycket fler träningar än om du stannar hemma från en och vilar kroppen ordentligt!
13 sep, 2012 11:58 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har sjukt tråkigt. Vi börjar halv och jag har inget att göra. Någon som vill skicka en uggla eller något? :>
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 12:00 |
|
Celebikai
Elev |
jag växlar mellan att kolla på pretty little liars och the walking dead, haha.
in other news vill jag ha en brownie in a mug men orkar ej :c ![]()
13 sep, 2012 12:03 |
|
Solkatten
Elev |
Varför får vi en timmes lunchrast? Det räcker med en halvtimme...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 12:04 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen