Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Ehm... 30, bara för att jag tycker om siffran 3. x)
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 mar, 2014 18:09 |
|
Little J
Elev |
1 mar, 2014 19:04 |
|
YES
Elev |
1 mar, 2014 22:04 |
|
Jojo00
Elev |
30. Jag vet inte riktigt varför.. Låter bättre, helt enkelt.
"If it's time to go, remember what you're leaving. Remember the best. My friends have always been the best of me." 1 mar, 2014 22:09 |
|
Ladusvalan
Elev |
Mycket svår fråga (än en gång)! Egentligen borde jag kanske välja 20 ... jag fyller ju 20 år själv och dessutom gillar jag jämna tal - såsom 2 - bättre än udda tal - såsom 3 (även om 3 är ett av de finare udda talen) ... Hur som helst väljer jag ändå 30, eftersom jag inbillar mig att den åldern är lite av "livets höjdunkt", haha! Fast man har säkert nån sorts ålderskris då också (det har man väl nästan jämt ...) ;-)
Resultat i frågan "20 eller 30?": 10-8 till 20! Obs! Ny fråga i första inlägget! 5 mar, 2014 08:10 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 5 mar, 2014 08:26
Detta inlägg ändrades senast 2014-03- 5 kl. 13:05
|
|
123vilde453
Elev |
Superman!!
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 5 mar, 2014 10:29 |
|
Jacko
Elev |
5 mar, 2014 10:49 |
|
Torazu
Elev |
5 mar, 2014 11:27 |
|
Hermione. Granger
Elev |
5 mar, 2014 11:28 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen