@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ngoch
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av LunaLovegood1: AKuten verkar vara rätt sega Snart får jag veta om jag har brutit fingret... Men oj, hur gick det? 12 sep, 2012 23:12 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Ngoch: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av LunaLovegood1: AKuten verkar vara rätt sega Snart får jag veta om jag har brutit fingret... Men oj, hur gick det? Jaa... Har.ännu inte fått veta... Pixie tack!
12 sep, 2012 23:25 |
|
Pixie
Elev |
13 sep, 2012 06:58 |
|
Solkatten
Elev |
Idag har jag svenska ( fotografering ), biologi, bild och matte.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 07:01 |
|
Borttagen
|
Hej då, ska till skolan. *kollar på klockan, Ojdå, måste verkligen skynnda mig!!!!*
13 sep, 2012 07:09 |
|
Borttagen
|
Fick sätta mig vid datorn fem minuter, och vad händer?
Jo, brorsan stänger av datorn, och självklart laggar den jättemycket... Så fem minuter blev till 5 sekunder. 13 sep, 2012 07:23 |
|
Borttagen
|
Den här dagen blir nog jobbig. :c
13 sep, 2012 07:35 |
|
Bombarda
Elev |
Jag har troligtvis körtelfeber för andra gången på ett halvår
Kärlek till alla! 13 sep, 2012 07:49 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av EMELESEL: LunaLovegood1 Emma har brutit något på sin hand, Hon slog iallafall inte ut en tand, Emma fick åka till akut, För hennes finger typ står ut, Miranda försöker trösta, Fast hon kommer inte på något nu som rimmar så hon säger Gösta, Emma skulle med handbollen skjuta, Men istället fick ambulansen börja tuta. o.o Ok det var meningen att det skulle vara fint och kanske till och med rimma men det gick ju jättebra...:p Iallafall KRYA ♥♥♥ KRAM ♥ MEN OMG TACK GULLUNGE ♥ Hehehe ♥ 13 sep, 2012 08:12 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
13 sep, 2012 08:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen