Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Torazu
Elev |
1 mar, 2014 11:43 |
|
Elin Lovegood
Elev |
1 mar, 2014 12:01 |
|
Borttagen
|
Svår fråga faktiskt men skulle nog välja 30.
1 mar, 2014 12:05 |
|
Borttagen
|
20
1 mar, 2014 12:34 |
|
Borttagen
|
30, för att eh... för... det... äh... hm.
1 mar, 2014 12:44 |
|
Katla
Elev |
20!
♏︎ 1 mar, 2014 14:31 |
|
Borttagen
|
20 för det låter bättre owo
1 mar, 2014 16:09 |
|
Borttagen
|
20 för av någon anledning så låter jämna tal bättre än ojämna (menar då förstås 2 och 3 och inte 20 och 30) c:
1 mar, 2014 17:41 |
|
MizzNina
Elev |
30.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 1 mar, 2014 17:47 |
|
Kintsugi
Prefekt |
30, mest för att jag är nyfiken på att få reda på hur mitt liv kommer se ut vid den åldern.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 mar, 2014 18:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen