One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av scarhead: Igår berättade jag för min crush att jag gillar One Direction och att jag bet mig i handen för att inte skrika när de var på OS-avslutningen ehehehe vad sa han VAD SA HAN ahdjkglgf 6 okt, 2012 12:00 |
|
IamAK
Elev |
Josefin_Weasley - jag tror inte att harry och louis är rädda för att bete sig som dom gjorde förut. dom kanske helt enkelt har växt ifrån det eller nåt... ser ingen anledning till varför han borde ha svarat louis och tror inte att han hade gjort det för 1 år sen heller. och liam sa att han var singel på bbc radio 1 för bara nån timme sen...
6 okt, 2012 12:18 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
IamAK Nooo!
De var så söta tillsammans. Jag fattar inte varför de gjorde slut. Men jag gissar att de hade sina anledningar
6 okt, 2012 13:36 |
|
Neeyum
Elev |
6 okt, 2012 14:59 |
|
Borttagen
|
AHAHAHAHA XD 6 okt, 2012 15:02 |
|
DarkBells
Elev |
6 okt, 2012 15:02 |
|
Pixie
Elev |
6 okt, 2012 15:04 |
|
DarkBells
Elev |
6 okt, 2012 15:05 |
|
Solkatten
Elev |
Lyssnar på http://www.bbc.co.uk/radio/player/bbc_radio_one
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 okt, 2012 15:20 |
|
Nessie00
Elev |
Har lyssnat på 1D i nån vecka nu, och tyckt om nästan alla deras låtar hitills! har inte lyssnat på alla deras låtar, men av dem jag har hört tycker jag bäst om What makes you beautiful, I want och Another world. Av killarna tycker jag så här:
1. Harry 2. Louis 3. Niall 4. Liam 5. Zayn Men jag gillar alla fem, jag tycker bara att Harry är sötast, Louis är tvåa, och så vidare... EXTERMINATE!!! 6 okt, 2012 15:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen