@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag vill inte till skolan imorgon. Jag vill inte dit på hela denna veckan...
På torsdag är det fotografering. Usch. Jag hatar att fejk le. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 sep, 2012 21:29 |
|
LolFeelings
Elev |
11 sep, 2012 21:31 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av LolFeelings: VAD ÄR DET MED ER OCH LEJONKUNGEN? .. lejonkungen är den bästa film som någonsin skapats. true fact. ♏︎ 11 sep, 2012 21:32 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Pixie: Våran tillfällige engelsklärare heter Tore. Jag frågade om han var en dementor, och han ba: nej, jag är rätt varm av mig. ASSÅ FATTA. uh han måste vara ett fan av dementoren tore. Ida S din fanfic har fått ett nytt fan. Omfg TORE OCH ENGELSKA HÖR IHOP för på engelskan när vi har quiz heter jag och Aleander alltid Team Tore. But seriously that is so cool owo "we live together, and harry does all the cooking." 11 sep, 2012 21:32 |
|
Luna Chang
Elev |
Idag i skolan fick vi göra en sak,
Vi skulle skriva en lista med kränkande ord, En lista med ord för tjejer, En för killar. Den för tjejer blev betydligt längre, Varför är det så? Vi kom fram till en enkel grejj, Jag och dom andra tre som gjorde uppgiften. Männen är dominanta. Men varför är det så? För att Gud skapade Adam först? Kanske det. Orättvist iallafall, Kvinnor gör så mycket mer. Alltid skrivs det om män som gjort bra saker, Men kvinnor gör minst lika mycket. Vi har även läst om religion idag. Då stod det att kvinnor inte får bli präster, I katolska tron alltså. Jobbar vi inte för jämnställdhet? Tydligen inte. Sluta ljuga nu alla män där ute, Ni tror ni gör rätt. Men det gör ni inte. Hej 11 sep, 2012 21:33 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Katla: Det vet jag inte o.oSkrivet av LolFeelings: VAD ÄR DET MED ER OCH LEJONKUNGEN? .. lejonkungen är den bästa film som någonsin skapats. true fact. Den är väl inte så bra...?
11 sep, 2012 21:33 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Katla: Det vet jag inte o.oSkrivet av LolFeelings: VAD ÄR DET MED ER OCH LEJONKUNGEN? .. lejonkungen är den bästa film som någonsin skapats. true fact. Den är väl inte så bra...? nej. den är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bra
11 sep, 2012 21:37 |
|
LolFeelings
Elev |
11 sep, 2012 21:38 |
|
Lucy och Rose
Elev |
11 sep, 2012 21:39 |
|
Borttagen
|
Jag ser att ni pratar om Lejonkungen. Det får mig att vilja lyssna på Hans Zimmer och läsa Hamlet igen.
Jag borde hitta Macbeth istället. 11 sep, 2012 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen