@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
11 sep, 2012 21:15 |
|
LunaLovegood1
Elev |
11 sep, 2012 21:18 |
|
EmahS
Elev |
11 sep, 2012 21:18 |
|
Pixie
Elev |
Våran tillfällige engelsklärare heter Tore. Jag frågade om han var en dementor, och han ba: nej, jag är rätt varm av mig. ASSÅ FATTA. uh han måste vara ett fan av dementoren tore. Ida S din fanfic har fått ett nytt fan.
11 sep, 2012 21:21 |
|
Li
Biträdande rektor |
Cykel uttryckte just orden "så var det bara Lejonkungen"
VADÅ BARA LEJONKUNGEN LEJONKUNGEN ÄR BÄST DET ÄR INGET BARA MED DET åååh inget kaffe mer för Cykel!!!! without something there is no nothing 11 sep, 2012 21:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Okej. Jämförde Gunilla (svenska hollywoodfruar) nyss sin dotter med en ung Michael Jackson? ![]() ![]() ![]() "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 sep, 2012 21:26 |
|
LolFeelings
Elev |
Orkar inte... GE MIG!!!!
http://store.steampowered.com/sub/16612 Klickade just av nyfikenhet, och bland dem fanns spelet jag ville ha - The Ball - av en slump, och det blir alltså ganska billigt eftersom man inkluderar massor med andra spel för typ 20 kr mer än vad bara "The Ball" kostar. De lär ju bara vara skitspel, men ändå, det blir ju mycket bättre. #gemig
11 sep, 2012 21:27 |
|
Cykel
Elev |
Skrivet av Li: Cykel uttryckte just orden "så var det bara Lejonkungen" VADÅ BARA LEJONKUNGEN LEJONKUNGEN ÄR BÄST DET ÄR INGET BARA MED DET åååh inget kaffe mer för Cykel!!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ MITT KAFFE!! Förlåt, jag ska försöka låtsas bry mig lite mer om lejonkungen i framtiden, bara du inte rör mitt kaffe!!! Ps. alla blir så konstiga av lejonkungen, helt hysteriska! Inte mitt fel att jag lyckats motstå masshjärntvätt!!
11 sep, 2012 21:28 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Cykel: Skrivet av Li: Cykel uttryckte just orden "så var det bara Lejonkungen" VADÅ BARA LEJONKUNGEN LEJONKUNGEN ÄR BÄST DET ÄR INGET BARA MED DET åååh inget kaffe mer för Cykel!!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ MITT KAFFE!! Förlåt, jag ska försöka låtsas bry mig lite mer om lejonkungen i framtiden, bara du inte rör mitt kaffe!!! Ps. alla blir så konstiga av lejonkungen, helt hysteriska! Inte mitt fel att jag lyckats motstå masshjärntvätt!! Du kanske kan få en liten kopp.... MEN INGA STORA, DET ÄR SLUT MED DET without something there is no nothing 11 sep, 2012 21:29 |
|
Borttagen
|
Li JAG TITTAR PÅ LEJONKUNGEN JUST NU OCH TYP DÖR NOSTALGIII
11 sep, 2012 21:29 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen