@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JAG SAKNAR MINA TVÅ BÄSTA VÄNNER (SYSKON) NÅGOT IN I HELVETE! ♥ ♥
De är i Grekland, och jag klarar mig seriöst inte med G och M på rasterna. De spelar fotboll, hänger med idiotklassen och är allmänt störande (eftersom att jag har fått en tendens att störa mig på allting när V och N är borta). Det finnt ingen som jag älskar mer än V och N. 11 sep, 2012 20:26 |
|
Borttagen
|
Fika med min pojke på söndag, och Hanna och hennes pojke. MYS ♥
Nu längtar jag till söndag ju. 11 sep, 2012 20:27 |
|
dillen99
Elev |
Jag har vart på cup på Åland i helgen (fotboll alltså)) vi vart silvermedaljörer alltsåpå kom vi 2:a! Även en i varje lag fick ett Fear Play pris och det fick jag! *stolt* Jag tycker det vart välldiggt kul och hoppas jag gör det nästa år oxå! ♥
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 11 sep, 2012 20:29 |
|
Li
Biträdande rektor |
Har skrivit en Drarry-fanfic... Vågar jag ladda upp?
without something there is no nothing 11 sep, 2012 20:41 |
|
me.
Elev |
Gör det!
11 sep, 2012 20:42 |
|
baramin
Elev |
Kan alla bara sluta vara så bra på duellklubben? Får nivå 4-komplex.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 11 sep, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
Det var en idiot idag som sa: "Men Andrea! När köpte du dina kläder, på 60-talet, eller?" -.-"
Hatar henne. Hon gjorde min fina Clara ledsen. Hon TRYCKTE PÅ MIN BULA I PANNAN OCH DET GJORDE JÄVLIGT ONT. Den som gjorde så att jag fick bulan,gjorde det också Min lyckodag Dx Men jag skrev över tusen ord på min berättelse 11 sep, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
Har tråkigt....
11 sep, 2012 20:52 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Buenas noches amigos!
Och by the way så har jag numera orange hår (Ellie Lovegood, Lucy och Rose, och annat intresserat folk) ♥
11 sep, 2012 21:10 |
|
me.
Elev |
Godnatt mugglis :3
11 sep, 2012 21:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen