Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rowena
Elev |
JAG SER INTE MELLO GAH
(Jag va dock där en stund igår och båda sög sorry) Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 23 feb, 2014 18:10 |
|
Little J
Elev |
23 feb, 2014 18:16 |
|
Borttagen
|
Blame it on the disco (Alcazar) var en riktigt bra låt!
24 feb, 2014 06:57 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Blame It On the Disco (Alcazar)
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 feb, 2014 07:18 |
|
Borttagen
|
Ahahahaha jag gillade ingen av dem så värst mycket, speciellt inte låtarna D: Men om vi ska ta på dans så blir det Anton Ewald - Natural. Lätt. c:
24 feb, 2014 08:04 |
|
Borttagen
|
Jag tittar inte på Melodifestivalen...
Men Blame It On the Disco (Alcazar) blir det väl då. Fast bara för att jag avskyr Anton Ewalds låtar. 24 feb, 2014 08:32 |
|
Ladusvalan
Elev |
Länge sen jag uppdaterade nu, men nu är det dags! ;-) Jag väljer hur som helst Blame It On the Disco (Alcazar) eftersom det var en rätt trevlig låt - åtminstone i mello-sammanhang - och eftersom Anton Ewalds låt var ytterst intetsägande, plus att han sjöng riktigt surt!
Resultat i frågan "Natural eller Blame It On the Disco?": 4-2 till Blame It On the Disco! Obs! Ny fråga i första inlägget! 1 mar, 2014 10:08 |
|
Klaestron
Elev |
1 mar, 2014 10:15 |
|
Borttagen
|
30! Jag gillar siffran tre av någon anledning
1 mar, 2014 10:38 |
|
Hermione. Granger
Elev |
1 mar, 2014 11:10 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen