@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
11 sep, 2012 17:35 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Freja: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: HELPHELPHELPHELP ligger Turkiet i europa eller typ asien? efterbliven, ja, men jag suger på geografi såatteh.. Europa DAMN IT det hade varit så trevligt att åka till Asien eller något, men nej, nu ska vi till turkiet som ligger i europa. Det ligger faktiskt i båda världsdelarna YayayayayaY, OMG VAD COOLT 8D ... men när jag tänker närmare på saken, hur kan ett land ligga i två värdsdelar samtidigt? Världsdelar måste inte vara olika öar, ta t.ex. Europa och Asien. Det är inget vatten mellan dem, men det är olika världsdelar ändå Everything is Dramione and nothing hurts. 11 sep, 2012 17:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Freja: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Freja: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: HELPHELPHELPHELP ligger Turkiet i europa eller typ asien? efterbliven, ja, men jag suger på geografi såatteh.. Europa DAMN IT det hade varit så trevligt att åka till Asien eller något, men nej, nu ska vi till turkiet som ligger i europa. Det ligger faktiskt i båda världsdelarna YayayayayaY, OMG VAD COOLT 8D ... men när jag tänker närmare på saken, hur kan ett land ligga i två värdsdelar samtidigt? Världsdelar måste inte vara olika öar, ta t.ex. Europa och Asien. Det är inget vatten mellan dem, men det är olika världsdelar ändå Jag vet, men jag tycker bara det är lite underligt att Turkiet ligger i två värdsdelar. Det är allt. 11 sep, 2012 17:40 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Freja: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Freja: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: HELPHELPHELPHELP ligger Turkiet i europa eller typ asien? efterbliven, ja, men jag suger på geografi såatteh.. Europa DAMN IT det hade varit så trevligt att åka till Asien eller något, men nej, nu ska vi till turkiet som ligger i europa. Det ligger faktiskt i båda världsdelarna YayayayayaY, OMG VAD COOLT 8D ... men när jag tänker närmare på saken, hur kan ett land ligga i två värdsdelar samtidigt? Världsdelar måste inte vara olika öar, ta t.ex. Europa och Asien. Det är inget vatten mellan dem, men det är olika världsdelar ändå Jag vet, men jag tycker bara det är lite underligt att Turkiet ligger i två värdsdelar. Det är allt. Okej Everything is Dramione and nothing hurts. 11 sep, 2012 17:41 |
|
me.
Elev |
Vet ni vad Zimbabwes huvudstad heter?
Hihi det vet jag 11 sep, 2012 17:52 |
|
linnvendela
Elev |
11 sep, 2012 17:56 |
|
Borttagen
|
VÄNTA LITE den heter typ Harare? eller nåt 11 sep, 2012 18:00 |
|
me.
Elev |
Haha, ja
Skrivet av Borttagen: VÄNTA LITE den heter typ Harare? eller nåt 11 sep, 2012 18:05 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Det är mest gult och det skulle va bra med rosa för det är fiiiint Skrivet av Solkatten: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Tonks_xD: ¨Fast hufflepuffs färger är ju svart.. och gult? JAG KOM JUST PÅ EN GREJ Det finns Svensk Kornosing, den är blå, Rawenclaw. Kinesisk Eldboll är röd, Gryffindor. Walesisk Grön, Grön, Slytherin. Ungersk Taggsvans är svart. SVART! MEN DEN GULA DÅ LIKSOM? D: (alla som läser detta har säkert redan sett det men ändåå xD) Men inte bara svart. Nej men liksom.. ugh jag är så dålig på att vinna diskussioner. men ja, ni ska vara glada att det inte är typ rosa -.-' ![]()
11 sep, 2012 18:05 |
|
Celebikai
Elev |
11 sep, 2012 18:07 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen