@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Kom nyss till 69 procent på ett bubbelspel ♥
10 sep, 2012 22:51 |
|
Borttagen
|
Godnatt.
Nu ska jag läsa 10 sep, 2012 22:52 |
|
Luna Chang
Elev |
I got many reasons!! Hej 10 sep, 2012 22:53 |
|
Celebikai
Elev |
10 sep, 2012 22:57 |
|
Ida S
Lärare |
Jag vill bo i ett kollektiv med multifandomfolk och ha olika teveserie/filmmaraton varje kväll och dricka te och äta godis och gråta över OTPs och ha ship wars och sen bli vänner igen och skriva fanfiction tillsammans och lyssna på awesome musik och bara prata främmande språk ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 10 sep, 2012 23:13 |
|
kya
Elev |
Hatar att jag typ inte har ens 10 kr, speciellt när man hittar typ 23059230525920 saker man vill köpa. ÄR TYP FATTIG. ROBIN HOOD VAR ÄR DU NÄR MAN BEHÖVER DIG???
![]() ![]()
10 sep, 2012 23:39 |
|
joel9324
Elev |
11 sep, 2012 06:46 |
|
Tvilling
Elev |
Har just börjat läsa The Maze Runner, någon som har läst den?
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 11 sep, 2012 08:25 |
|
Cara Riddle
Elev |
Nej jag tänker inte falla tillbaka igen! Inte nu när jag kommit ur det efter ett år!
Jag tänker krypa ner i soffan och se på Family Guy med en kaksmet i handen! ![]()
11 sep, 2012 10:49 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Ida S: Jag vill bo i ett kollektiv med multifandomfolk och ha olika teveserie/filmmaraton varje kväll och dricka te och äta godis och gråta över OTPs och ha ship wars och sen bli vänner igen och skriva fanfiction tillsammans och lyssna på awesome musik och bara prata främmande språk ♥ Låter som MultiCon without something there is no nothing 11 sep, 2012 10:58 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen