Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7309 7310 7311 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
jag känner mig ignorerad.. Överallt och av alla. Men det är säkert bara jag som överreagerar, ugh.
Jag tror inte du är ignorerad...
Jag trode att du var en godis (Geisha, Twix) när jag såg din gula färg HMH
Min syn fungerar inte idag.
Jag råkade gå till,idrotten en timme förtidigt för att jag såg fel på klockan O.o

10 sep, 2012 21:49

MissWentz
Elev

Avatar


Kännslan när man ser brevet...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ficongal.com%2Fgallery%2Fimage%2F290360%2Fletter_log_harry_potter_envelope.png

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ffd908bbfa37d7b4e8d53014c0f7045d7%2Ftumblr_mht2alk32S1r2jx5co2_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F181d8acc02dc6cba08a73f08a38fa646%2Ftumblr_mht2alk32S1r2jx5co3_250.gif

10 sep, 2012 21:49

Seriously
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har hosta. Ont i huvudet. Bula i pannan. Ont i halsen.
Jag känner mig inte alls sjuk, nejnejnej Dx

Krya på dig vännen!

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

10 sep, 2012 21:50

Luna Chang
Elev

Avatar


K R A K E

I, O

Tid: 0 sekunder

Grattis, du fick 927 poäng!

Du fick ihop 2 galleoner, 4 siklar, 18 knutingar!

:O:O:O

Hej

10 sep, 2012 21:50

Solkatten
Elev

Avatar


Hufflepuff äger ju ut alla i elevhemstävlingen. xD Cheer to all the beavers! 8D

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 sep, 2012 21:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Seriously:
Skrivet av Borttagen:
Jag har hosta. Ont i huvudet. Bula i pannan. Ont i halsen.
Jag känner mig inte alls sjuk, nejnejnej Dx

Krya på dig vännen!
Tack c:

10 sep, 2012 22:01

Luna Chang
Elev

Avatar


Im so happy im so glad!!

Hej

10 sep, 2012 22:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Im so happy im so glad!!
Varför det, då?

10 sep, 2012 22:31

Obliviate_
Elev

Avatar


I throw my paint up in the air sometimes, sayin ayo paint the grass yo!
I throw my blocks up in the air sometimes sayin ayo stupid legos
I throw my telescope in the air sometimes, sayin' ayoooo, I'm Galileo!
I throw my weasel in the air sometimes, sayin' ayooo, there goes Draco!
I throw my wand up in the air sometimes sayin ayo, where's my Aragon?
I throw my brain up in the air sometimes, sayin ayo, why you no smart bro?

*lånat*

10 sep, 2012 22:36

LolFeelings
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Hufflepuff äger ju ut alla i elevhemstävlingen. xD Cheer to all the beavers! 8D
because you're the ones who cares

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

10 sep, 2012 22:38

1 2 3 ... 7309 7310 7311 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.