@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag tror inte du är ignorerad...jag känner mig ignorerad.. Överallt och av alla. Men det är säkert bara jag som överreagerar, ugh. Jag trode att du var en godis (Geisha, Twix) när jag såg din gula färg HMH Min syn fungerar inte idag. Jag råkade gå till,idrotten en timme förtidigt för att jag såg fel på klockan O.o 10 sep, 2012 21:49 |
|
MissWentz
Elev |
10 sep, 2012 21:49 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har hosta. Ont i huvudet. Bula i pannan. Ont i halsen. Jag känner mig inte alls sjuk, nejnejnej Dx Krya på dig vännen! Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 10 sep, 2012 21:50 |
|
Luna Chang
Elev |
K R A K E
I, O Tid: 0 sekunder Grattis, du fick 927 poäng! Du fick ihop 2 galleoner, 4 siklar, 18 knutingar! :O:O:O Hej 10 sep, 2012 21:50 |
|
Solkatten
Elev |
Hufflepuff äger ju ut alla i elevhemstävlingen. xD Cheer to all the beavers! 8D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2012 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Seriously: Tack c:Skrivet av Borttagen: Jag har hosta. Ont i huvudet. Bula i pannan. Ont i halsen. Jag känner mig inte alls sjuk, nejnejnej Dx Krya på dig vännen! 10 sep, 2012 22:01 |
|
Luna Chang
Elev |
Im so happy im so glad!!
Hej 10 sep, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
Varför det, då?
10 sep, 2012 22:31 |
|
Obliviate_
Elev |
I throw my paint up in the air sometimes, sayin ayo paint the grass yo!
I throw my blocks up in the air sometimes sayin ayo stupid legos I throw my telescope in the air sometimes, sayin' ayoooo, I'm Galileo! I throw my weasel in the air sometimes, sayin' ayooo, there goes Draco! I throw my wand up in the air sometimes sayin ayo, where's my Aragon? I throw my brain up in the air sometimes, sayin ayo, why you no smart bro? *lånat* 10 sep, 2012 22:36 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Solkatten: because you're the ones who caresHufflepuff äger ju ut alla i elevhemstävlingen. xD Cheer to all the beavers! 8D
10 sep, 2012 22:38 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen