One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
5 okt, 2012 18:52 |
|
Borttagen
|
5 okt, 2012 18:56 |
|
Borttagen
|
Okej, älskar deras skratt
5 okt, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okej, älskar deras skratt Inte deras skratt men, hehe 5 okt, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej, älskar deras skratt Inte deras skratt men, hehe haha, det lät jättekonstigt 5 okt, 2012 19:26 |
|
Borttagen
|
I throw my hands up in the air somethimes, sayin' aaayo, let's go to Nandos..!
5 okt, 2012 19:33 |
|
Pixie
Elev |
5 okt, 2012 19:49 |
|
Borttagen
|
5 okt, 2012 19:54 |
|
DarkBells
Elev |
5 okt, 2012 19:59 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: SERIÖST fandom, what's wrong with you? Idag var det en intervju med killarna på Capital FM. Under intervjun fick Harry frågan vem han tyckte var snyggast i bandet och efter att ha tänkte ett tag svarade han Zayn, för att han är så streotypiskt snygg. Det enda jag kunde tänka på är att han borde svarat Louis. Och nu menar jag inte att de är ihop eller något. Jag fick bara känslan av att om intervjun hade varit ca ett år gammal, så hade han svarat Louis direkt. De andra hade skrattat eller så hade Louis svarat något roligt tillbaka. Men tyvärr så har alla fucking Direcioners tagit allt för långt och den Larry bromance som en gång fanns, finns inte längre. I alla fall inte så att vi kan se den. Jag gjorde en kommentar om detta på videoklippet och tyckte att jag hade skrivit något vettigt för en gångs skull. När jag kollar på videoklippet igen typ två minuter senare, så står det att min kommentar har för många negativa röster för att man ska se den. Och det är där jag tycker att vissa Directioners är helt dumma. Jag kanske formulerad mig konstigt eller något, men jag menade inte att gå emot fandomen och trycka på att Larry skulle komma ut in puplic (om de nu skulle vara ihop, vilket jag INTE tror). Jag menade bara att det var dåligt att de inte kan agera som de brukade runt varandra, för om de gör det som kommer massor med Directioners på massa creepy storys om varför Larry är på riktigt och Eleanor får massa hat. SÅ JAG SKYLLER INTE PÅ ER HÄR PÅ MUGGLIS, JAG BARA KÄNDE ATT JAG VAR TVUNGEN ATT SKRIVA DET HÄR EFTERSOM JAGVETINTE. btw, när jag ändå håller på att skriva. Hur vet vi egentligen att Danielle och Liam verkligen har gjort slut? Vi har inte hört någon av dem säga det och det står inte på deras twitter. Varför tror alla på det? Liam har sagt det i en intervju som jag läst Kärlek till alla! 5 okt, 2012 20:02 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen