@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
10 sep, 2012 21:23 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: thisSkrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: NEJ JAG ÄR JU nästan HATER LolFeelings: HA ONE DIRECTION SOM FORUMSIGNATUR ... ... nejmen allvarligt jag vet inte säg inte att du lägger ner tid på att hata dem just no förstår att du inte gillar dem, men det tar så onödigt mycket tid att hata på dem just let it be let it beee oh let it be let it beee 10 sep, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
Jag har hosta. Ont i huvudet. Bula i pannan. Ont i halsen.
Jag känner mig inte alls sjuk, nejnejnej Dx 10 sep, 2012 21:24 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså, jag går ju runt och säger "ööööö jag hatar dem de suger de är så dåliga ööööööööö" utan jag är bara extremt trött på alla fangirls = jag avstår från sådant, eller något. Dålig på att förklara.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: NEJ JAG ÄR JU nästan HATER LolFeelings: HA ONE DIRECTION SOM FORUMSIGNATUR ... ... nejmen allvarligt jag vet inte säg inte att du lägger ner tid på att hata dem just no Musiken är ju inte min stil heller så jag försöker avstå från sådant, men jag tycker dem inte är bra.
10 sep, 2012 21:25 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av LolFeelings: då förstår jag, själv är jag inte så aktiv i det just för att deras musikstil är så tuggummipop och cheesy och akdee orkar inte. är bara lite emot själva hater-grejen, hehehe. de har inte de bästa låtarna, jag ''föll'' mer för deras röster och deras personligheter.Skrivet av Borttagen: Alltså, jag går ju runt och säger "ööööö jag hatar dem de suger de är så dåliga ööööööööö" utan jag är bara extremt trött på alla fangirls = jag avstår från sådant, eller något. Dålig på att förklara.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: NEJ JAG ÄR JU nästan HATER LolFeelings: HA ONE DIRECTION SOM FORUMSIGNATUR ... ... nejmen allvarligt jag vet inte säg inte att du lägger ner tid på att hata dem just no Musiken är ju inte min stil heller så jag försöker avstå från sådant, men jag tycker dem inte är bra. 10 sep, 2012 21:28 |
|
LolFeelings
Elev |
10 sep, 2012 21:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: Alltså, jag går ju runt och säger "ööööö jag hatar dem de suger de är så dåliga ööööööööö" utan jag är bara extremt trött på alla fangirls = jag avstår från sådant, eller något. Dålig på att förklara.Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Borttagen: NEJ JAG ÄR JU nästan HATER LolFeelings: HA ONE DIRECTION SOM FORUMSIGNATUR ... ... nejmen allvarligt jag vet inte säg inte att du lägger ner tid på att hata dem just no Musiken är ju inte min stil heller så jag försöker avstå från sådant, men jag tycker dem inte är bra. då förstår jag och jag antar att du är trött på mig då för jag är en extrem fangirl scarhead: ![]() 10 sep, 2012 21:30 |
|
Borttagen
|
jag känner mig ignorerad.. Överallt och av alla. Men det är säkert bara jag som överreagerar, ugh.
10 sep, 2012 21:34 |
|
IamAK
Elev |
10 sep, 2012 21:45 |
|
Luna Chang
Elev |
Hej 10 sep, 2012 21:47 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen