@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
scarhead
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHILOVEUAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH10 sep, 2012 20:56 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av LilyLunaPotter: HA, min går hyper.Skrivet av LolFeelings: Förstår inte meningen med Mac. Vill någon förklara för en gamer som utan tvekan väljer PC? Jag tycker att pc är segt.:/ Alltså, musen på mac är mycket snabbare, osvosv Men det kanske är för att jag gjort det kloka valet att använda en "USB-mus" eller whatever det heter. Åh, det är precis det,haha! ![]()
10 sep, 2012 20:57 |
|
ginnyw123
Elev |
10 sep, 2012 20:57 |
|
Luna Chang
Elev |
*Återkommer med rätt länk*
Kritisera gärna!! Hej 10 sep, 2012 20:58 |
|
Solkatten
Elev |
Det roliga med X Factor är typ alla som sjunger otroligt illa och de som blir sura för att inte gå vidare. Otroligt underhållande. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2012 21:01 |
|
Tuggrus
Elev |
Det avsnittet jag såg av Doctor Who nyss var ganska.. ledsamt..
MUMS! 10 sep, 2012 21:06 |
|
Borttagen
|
alltså orkar inte med alla 'sides'
10 sep, 2012 21:07 |
|
MissWentz
Elev |
10 sep, 2012 21:08 |
|
Borttagen
|
alltså typ the dark side-härmningar xd 10 sep, 2012 21:09 |
|
LolFeelings
Elev |
10 sep, 2012 21:10 |
Du får inte svara på den här tråden.

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHILOVEUAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH





Mugglarportalen