@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
10 sep, 2012 20:23 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Idag gick jag 2,5 km. #yessssälskaridrotten btw, Freja.. var var din DW älskande friend idag? hahaahah DW? MEN OMG VAD ÄRE ME DIG FREJAAAH? Du vet.. Doctor who Meh, Menar du Sandra? xD Nej det var inte #harontihuvudetochärförvirradhaha MUMS! 10 sep, 2012 20:26 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Idag gick jag 2,5 km. #yessssälskaridrotten btw, Freja.. var var din DW älskande friend idag? hahaahah DW? MEN OMG VAD ÄRE ME DIG FREJAAAH? Du vet.. Doctor who Meh, Menar du Sandra? xD Nej det var inte #harontihuvudetochärförvirradhaha xD you are weird.. Ahh, borde logga ut jag är alldeles för flummig EDIT: Wait a moment, Naemi? Everything is Dramione and nothing hurts. 10 sep, 2012 20:30
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-10 kl. 20:34
|
scarhead
Lärare |
Okej så nu ska jag jämföra lite
När jag träffade Ida S: fangirlade diskret innan vi riktigt träffade henne och annars bah AAAH JAG ÄR I SAMMA RUM SOM IDA När jag och avifors träffade varandra: hon: AAAAAAAAAAH jag: AAAAAAAAAAH sedan stod vi och kramades i evigheter FÖRSTÅR NI MIN GLÄDJE ALDNSJKRERNF?!? JAG HAR TRÄFFAT MIN BANANBRO MIN MATILDA/IRIS MIN AVIFORCE OK 10 sep, 2012 20:31 |
|
linnvendela
Elev |
Att jag satt brevid en kille på bussen som såg ut som du xD Jaha. 10 sep, 2012 20:42 |
|
Solkatten
Elev |
Det känns som att typ alla i hela Sverige kan sjunga med tanke på alla de här sångprogrammen.... xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2012 20:46 |
|
Afturelding
Elev |
Hittade precis en av mina gamla gymnasielärare på Facebook och blev påmind om hur hemskt gymnasiet var. Tack och lov att det är över.
![]() ![]()
10 sep, 2012 20:49 |
|
Borttagen
|
Jag håller på att ta slut, mentalt. Jag vill orka ju...
10 sep, 2012 20:51 |
|
Borttagen
|
Azzå... Jag gillade inte Maria i X-factor...
10 sep, 2012 20:52 |
|
Cara Riddle
Elev |
10 sep, 2012 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen