Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7304 7305 7306 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Tittar på X Factor.

Åååå!
Me to XD

10 sep, 2012 20:03

Borttagen

Avatar


http://www.youtube.com/watch?v=Uc3lIH19qvE

En liten flummig video jag och en klasskompis har gjort ^^

10 sep, 2012 20:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
VARFÖR MÅSTE JAG FAILA HELTA TIDEN!? XD

Jag skar paprika-chili (den riktigt starka sorten) i bitar, och lade det på min pizza, och såklart tänkte jag mig inte för när det kliade i mitt ena öga...
Chili-"saft" i ögat svider som fan, kan jag ju berätta! x)
Ögat blev helt rött och direkt jag öppnade det sved det ännu mer, ja hörni, jag har failat så himla många gånger den här månaden så det inte är klokt XD


Usch! Har gjort. Precis samma sak fast med tabasco </3

Let's mourn our eyes pain for a minute... (Jag har en konstig hyperaktiv kvällshumor idag, haha)

10 sep, 2012 20:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
VARFÖR MÅSTE JAG FAILA HELTA TIDEN!? XD

Jag skar paprika-chili (den riktigt starka sorten) i bitar, och lade det på min pizza, och såklart tänkte jag mig inte för när det kliade i mitt ena öga...
Chili-"saft" i ögat svider som fan, kan jag ju berätta! x)
Ögat blev helt rött och direkt jag öppnade det sved det ännu mer, ja hörni, jag har failat så himla många gånger den här månaden så det inte är klokt XD


Usch! Har gjort. Precis samma sak fast med tabasco </3

Let's mourn our eyes pain for a minute... (Jag har en konstig hyperaktiv kvällshumor idag, haha)


Haha :3

10 sep, 2012 20:07

baramin
Elev

Avatar


Känns som jag har 42 graders feber. Termometerjäveln envisas dock med att jag ligger på 37,8 typ. Fan dåra.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

10 sep, 2012 20:10

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Starbuck:
Varför går tiden så sjukt långsamt?

Jag vet inte, fråga Hermione.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 sep, 2012 20:13

Freja
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Idag gick jag 2,5 km. #yessssälskaridrotten

btw, Freja.. var var din DW älskande friend idag? hahaahah

DW?

Everything is Dramione and nothing hurts.

10 sep, 2012 20:14

Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Idag gick jag 2,5 km. #yessssälskaridrotten

btw, Freja.. var var din DW älskande friend idag? hahaahah

DW?

MEN OMG VAD ÄRE ME DIG FREJAAAH?

Du vet.. Doctor who

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m5ejzu5W0R1rn1r9to1_400.gif

MUMS!

10 sep, 2012 20:16

childhoodlight
Elev

Avatar


Jag har världens finaste vänner.
Nu vet ni.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

10 sep, 2012 20:22

Freja
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Idag gick jag 2,5 km. #yessssälskaridrotten

btw, Freja.. var var din DW älskande friend idag? hahaahah

DW?

MEN OMG VAD ÄRE ME DIG FREJAAAH?

Du vet.. Doctor who

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m5ejzu5W0R1rn1r9to1_400.gif

Meh, du vet att ja inte ser på det
Menar du Sandra? xD


Everything is Dramione and nothing hurts.

10 sep, 2012 20:23

1 2 3 ... 7304 7305 7306 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.