@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
10 sep, 2012 20:03 |
|
Borttagen
|
http://www.youtube.com/watch?v=Uc3lIH19qvE
En liten flummig video jag och en klasskompis har gjort ^^ 10 sep, 2012 20:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: VARFÖR MÅSTE JAG FAILA HELTA TIDEN!? XD Jag skar paprika-chili (den riktigt starka sorten) i bitar, och lade det på min pizza, och såklart tänkte jag mig inte för när det kliade i mitt ena öga... Chili-"saft" i ögat svider som fan, kan jag ju berätta! x) Ögat blev helt rött och direkt jag öppnade det sved det ännu mer, ja hörni, jag har failat så himla många gånger den här månaden så det inte är klokt XD Usch! Har gjort. Precis samma sak fast med tabasco </3 Let's mourn our eyes pain for a minute... (Jag har en konstig hyperaktiv kvällshumor idag, haha) 10 sep, 2012 20:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: VARFÖR MÅSTE JAG FAILA HELTA TIDEN!? XD Jag skar paprika-chili (den riktigt starka sorten) i bitar, och lade det på min pizza, och såklart tänkte jag mig inte för när det kliade i mitt ena öga... Chili-"saft" i ögat svider som fan, kan jag ju berätta! x) Ögat blev helt rött och direkt jag öppnade det sved det ännu mer, ja hörni, jag har failat så himla många gånger den här månaden så det inte är klokt XD Usch! Har gjort. Precis samma sak fast med tabasco </3 Let's mourn our eyes pain for a minute... (Jag har en konstig hyperaktiv kvällshumor idag, haha) Haha :3 10 sep, 2012 20:07 |
|
baramin
Elev |
Känns som jag har 42 graders feber. Termometerjäveln envisas dock med att jag ligger på 37,8 typ. Fan dåra.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 sep, 2012 20:10 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Starbuck: Varför går tiden så sjukt långsamt? Jag vet inte, fråga Hermione. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2012 20:13 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Idag gick jag 2,5 km. #yessssälskaridrotten btw, Freja.. var var din DW älskande friend idag? hahaahah DW? Everything is Dramione and nothing hurts. 10 sep, 2012 20:14 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Idag gick jag 2,5 km. #yessssälskaridrotten btw, Freja.. var var din DW älskande friend idag? hahaahah DW? MEN OMG VAD ÄRE ME DIG FREJAAAH? Du vet.. Doctor who ![]() MUMS! 10 sep, 2012 20:16 |
|
childhoodlight
Elev |
10 sep, 2012 20:22 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Idag gick jag 2,5 km. #yessssälskaridrotten btw, Freja.. var var din DW älskande friend idag? hahaahah DW? MEN OMG VAD ÄRE ME DIG FREJAAAH? Du vet.. Doctor who Meh, Menar du Sandra? xD Everything is Dramione and nothing hurts. 10 sep, 2012 20:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen