Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7303 7304 7305 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tuggrus:
Idag gick jag 2,5 km.



Vi gick 5.6 km. Jag hatar skoljoggen :'c

Vi skulle sprungit fem kilometer (två varv) men jag typ gick ett varv. #lat

MUMS!

10 sep, 2012 19:51

scarhead
Lärare

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
JAG SKA DISSEKERA ETT FÅR I MORGON!
... och jag tyckte det var äckligt att dissekera en fisk o.o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

10 sep, 2012 19:54

GinnyOlivia
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av GinnyOlivia:
jag vill vara utbytesstudent i England, ugggghhhh

Jag med! Särskilt i London. c:

ughughgh. kollade upp en hemsida om att vara utbytesstudent och nu har det gått från "jag vill" till "jag vill vill vill vill vill oh my god jag dör kan jag få åka imorgon"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc937kqJ9u1r350t5o6_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc937kqJ9u1r350t5o4_250.gif

10 sep, 2012 19:54

Borttagen

Avatar


VARFÖR MÅSTE JAG FAILA HELTA TIDEN!? XD

Jag skar paprika-chili (den riktigt starka sorten) i bitar, och lade det på min pizza, och såklart tänkte jag mig inte för när det kliade i mitt ena öga...
Chili-"saft" i ögat svider som fan, kan jag ju berätta! x)
Ögat blev helt rött och direkt jag öppnade det sved det ännu mer, ja hörni, jag har failat så himla många gånger den här månaden så det inte är klokt XD

10 sep, 2012 19:54

Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av scarhead:
Skrivet av Tuggrus:
JAG SKA DISSEKERA ETT FÅR I MORGON!
... och jag tyckte det var äckligt att dissekera en fisk o.o
Jag kommer dö från the awkwardness!

MUMS!

10 sep, 2012 19:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tuggrus:
Idag gick jag 2,5 km.



Vi gick 5.6 km. Jag hatar skoljoggen :'c

Vi skulle sprungit fem kilometer (två varv) men jag typ gick ett varv. #lat


Fusk, vi var tvungna och det stod lärare överallt så att man inte skulle gå fel:ccc Aja, nu hoppas jag att man aldrig behöver göra det mer ^^

10 sep, 2012 19:57

Starbuck
Elev

Avatar


Varför går tiden så sjukt långsamt?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi54.tinypic.com%2Ff1cinr.gif

10 sep, 2012 19:59

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tuggrus:
Idag gick jag 2,5 km.



Vi gick 5.6 km. Jag hatar skoljoggen :'c

Vi skulle sprungit fem kilometer (två varv) men jag typ gick ett varv. #lat

I högstadiet fick vi springa 6 kilometer en gång varenda termin... ett varv var typ 2 kilometer så det blev tre varv. Men sedan kunde man också fuska (fanns en genväg) så man bara sprang 1 kilometer på ett varv.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 sep, 2012 20:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
VARFÖR MÅSTE JAG FAILA HELTA TIDEN!? XD

Jag skar paprika-chili (den riktigt starka sorten) i bitar, och lade det på min pizza, och såklart tänkte jag mig inte för när det kliade i mitt ena öga...
Chili-"saft" i ögat svider som fan, kan jag ju berätta! x)
Ögat blev helt rött och direkt jag öppnade det sved det ännu mer, ja hörni, jag har failat så himla många gånger den här månaden så det inte är klokt XD


Usch! Har gjort. Precis samma sak fast med tabasco </3

10 sep, 2012 20:02

Solkatten
Elev

Avatar


Tittar på X Factor.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 sep, 2012 20:03

1 2 3 ... 7303 7304 7305 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.