@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: Idag gick jag 2,5 km. Vi gick 5.6 km. Jag hatar skoljoggen :'c Vi skulle sprungit fem kilometer (två varv) men jag typ gick ett varv. #lat MUMS! 10 sep, 2012 19:51 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Tuggrus: ... och jag tyckte det var äckligt att dissekera en fisk o.oJAG SKA DISSEKERA ETT FÅR I MORGON! 10 sep, 2012 19:54 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av GinnyOlivia: jag vill vara utbytesstudent i England, ugggghhhh Jag med! ughughgh. kollade upp en hemsida om att vara utbytesstudent och nu har det gått från "jag vill" till "jag vill vill vill vill vill oh my god jag dör kan jag få åka imorgon" ![]()
10 sep, 2012 19:54 |
|
Borttagen
|
VARFÖR MÅSTE JAG FAILA HELTA TIDEN!? XD
Jag skar paprika-chili (den riktigt starka sorten) i bitar, och lade det på min pizza, och såklart tänkte jag mig inte för när det kliade i mitt ena öga... Chili-"saft" i ögat svider som fan, kan jag ju berätta! x) Ögat blev helt rött och direkt jag öppnade det sved det ännu mer, ja hörni, jag har failat så himla många gånger den här månaden så det inte är klokt XD 10 sep, 2012 19:54 |
|
Tuggrus
Elev |
Jag kommer dö från the awkwardness!
MUMS! 10 sep, 2012 19:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: Idag gick jag 2,5 km. Vi gick 5.6 km. Jag hatar skoljoggen :'c Vi skulle sprungit fem kilometer (två varv) men jag typ gick ett varv. #lat Fusk, vi var tvungna och det stod lärare överallt så att man inte skulle gå fel:ccc Aja, nu hoppas jag att man aldrig behöver göra det mer ^^ 10 sep, 2012 19:57 |
|
Starbuck
Elev |
10 sep, 2012 19:59 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: Idag gick jag 2,5 km. Vi gick 5.6 km. Jag hatar skoljoggen :'c Vi skulle sprungit fem kilometer (två varv) men jag typ gick ett varv. #lat I högstadiet fick vi springa 6 kilometer en gång varenda termin... ett varv var typ 2 kilometer så det blev tre varv. Men sedan kunde man också fuska (fanns en genväg) så man bara sprang 1 kilometer på ett varv. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2012 20:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: VARFÖR MÅSTE JAG FAILA HELTA TIDEN!? XD Jag skar paprika-chili (den riktigt starka sorten) i bitar, och lade det på min pizza, och såklart tänkte jag mig inte för när det kliade i mitt ena öga... Chili-"saft" i ögat svider som fan, kan jag ju berätta! x) Ögat blev helt rött och direkt jag öppnade det sved det ännu mer, ja hörni, jag har failat så himla många gånger den här månaden så det inte är klokt XD Usch! Har gjort. Precis samma sak fast med tabasco </3 10 sep, 2012 20:02 |
|
Solkatten
Elev |
Tittar på X Factor.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2012 20:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen