@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Minidjuret: Är sjuk och väntar på att min bror kommer hem så vi kan köpa kina mat...Jag är hungrig :c Känner mig också lite ensam här borta, ingen som vill uggla med mig? XD Jag kan. Jag har tråkigt. :c Då kan vi ha tråkigt tillsammans 8D 10 sep, 2012 18:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Minidjuret: Är sjuk och väntar på att min bror kommer hem så vi kan köpa kina mat...Jag är hungrig :c Känner mig också lite ensam här borta, ingen som vill uggla med mig? XD Jag kan. Jag har tråkigt. :c Då kan vi ha tråkigt tillsammans 8D Great. ^^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2012 18:51 |
|
IamAK
Elev |
nån här som har varit i london som kan rekommendera ett hotell?
10 sep, 2012 18:51 |
|
Solkatten
Elev |
Det verkar som att typ halva Mugglis eller något har varit i London...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2012 18:52 |
|
Caius
Elev |
Plågan att sitta och byta kategorierna på över 730 blogginlägg....
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 10 sep, 2012 19:01 |
|
Solkatten
Elev |
Har inte ätit mat på hela dagen... ingen god mat nu tills kvällsmat heller så då blir det inte så mycket... inte för att jag är särskilt hungrig men...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2012 19:03 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Solkatten: Har inte ätit mat på hela dagen... ingen god mat nu tills kvällsmat heller så då blir det inte så mycket... inte för att jag är särskilt hungrig men... Men lilla du, du måste äta för att få i dig alla näringsämnena Everything is Dramione and nothing hurts. 10 sep, 2012 19:14 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
10 sep, 2012 19:15 |
|
M4L13
Elev |
Knizzlare sitter och lyssnar på musik så hon hör antagligen inte när jag pratar med henne eller så¨ignorerar hon mig bara i dunno :Y
10 sep, 2012 19:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Freja: Skrivet av Solkatten: Har inte ätit mat på hela dagen... ingen god mat nu tills kvällsmat heller så då blir det inte så mycket... inte för att jag är särskilt hungrig men... Men lilla du, du måste äta för att få i dig alla näringsämnena Äsch då. De får jag ju i mig alla andra dagar. c: "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2012 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen