@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
10 sep, 2012 17:57 |
|
Obliviate_
Elev |
lagar chiliconcarne. Känner mig huslig
10 sep, 2012 17:57 |
|
Freja
Elev |
Everything is Dramione and nothing hurts. 10 sep, 2012 17:59 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av IamAK: Skrivet av Seriously: Skrivet av IamAK: Skrivet av Seriously: Skrivet av IamAK: the wanted har verkligen förmågan att få andra att fastna för deras låtar. deras nya låt är så sjukt catchy... Vad heter den? Måste lyssna!! i found you. den finns att hitta på youtube xD Jag lyssnar på den nu... (; Savi Jaså! vad tycker du? jag tycker inte att den är as bra men den är som sagt catchy... Då tycker vi likadant! Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 10 sep, 2012 18:00 |
|
MystiqueRed
Elev |
Är jättetrött efter en lååång dag... inga av mina kurslitteraturböcker har kommit än och jag ska skriva hemtentamen tills på måndag... tummen upp!
10 sep, 2012 18:00 |
|
leumas vän
Elev |
10 sep, 2012 18:07 |
|
Tuggrus
Elev |
MonsterCookie: ... äru ledig på onsdag? eller slutar typ tidigt eller the fuck som helst. haahaah
MUMS! 10 sep, 2012 18:37 |
|
Solkatten
Elev |
X Factor ikväll med. :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2012 18:38 |
|
Minidjuret
Elev |
Är sjuk och väntar på att min bror kommer hem så vi kan köpa kina mat...Jag är hungrig :c
Känner mig också lite ensam här borta, ingen som vill uggla med mig? XD 10 sep, 2012 18:45 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Är sjuk och väntar på att min bror kommer hem så vi kan köpa kina mat...Jag är hungrig :c Känner mig också lite ensam här borta, ingen som vill uggla med mig? XD Jag kan. Jag har tråkigt. :c "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 sep, 2012 18:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen