Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Bild på dig själv!

Forum > Off Topic > Bild på dig själv!

1 2 3 ... 729 730 731 ... 1521 1522 1523
Användare Inlägg
HannaPanna
Elev

Avatar


Skrivet av PotterHunger:
Skrivet av HannaPanna:
Skrivet av PotterHunger:
Skrivet av HannaPanna:
Skrivet av PotterHunger:
Here yah go HannaPanna. (Lägger den i en spoiler för att inte någon ska "råka" se den.
Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F35l99x4.jpg

MEN NEJ VAD SÖT! Du är så sjukt vacker! Mycket sötare än mig! ♥
Men lägg av sötis! ♥ inte alls lika söt som du!

Joho! ♥
Du är ehlt hopplös ♥

Haha ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia4.giphy.com%2Fmedia%2FEXmLHydTBn7gc%2Fgiphy.gif

8 jul, 2012 11:15

Optic
Elev

Avatar


JoLizz du är så himla sööööt ♥

8 jul, 2012 12:58

hade torres9
Elev

Avatar



gryffindor är bäst!!!! fernando torres 4ever el nino https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F520qo.gif

8 jul, 2012 14:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Miss D Malfoy:
Hm..hur laddar man upp bilder? :$


gå in på www.tinypic.se, välj en bild på "bläddra", och ladda upp. Sen kommer de olika koder; välj IMG-koden, kopiera och lägg upp här :3

8 jul, 2012 16:33

Hannahamanda
Elev

Avatar


jag har faktiskt mig själv som visningsbild så bara att kolla på den haha

8 jul, 2012 17:02

Miss D Malfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miss D Malfoy:
Hm..hur laddar man upp bilder? :$


gå in på www.tinypic.se, välj en bild på "bläddra", och ladda upp. Sen kommer de olika koder; välj IMG-koden, kopiera och lägg upp här :3

Okej, komplicerat xD

Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö.

8 jul, 2012 21:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Miss D Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miss D Malfoy:
Hm..hur laddar man upp bilder? :$


gå in på www.tinypic.se, välj en bild på "bläddra", och ladda upp. Sen kommer de olika koder; välj IMG-koden, kopiera och lägg upp här :3

Okej, komplicerat xD


nja, man vänjer sig ^^

8 jul, 2012 21:46

Miss D Malfoy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miss D Malfoy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miss D Malfoy:
Hm..hur laddar man upp bilder? :$


gå in på www.tinypic.se, välj en bild på "bläddra", och ladda upp. Sen kommer de olika koder; välj IMG-koden, kopiera och lägg upp här :3

Okej, komplicerat xD


nja, man vänjer sig ^^

Haha okej

Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö.

9 jul, 2012 09:56

_SanD_
Elev

Avatar


Skrivet av Hannahamanda:
jag har faktiskt mig själv som visningsbild så bara att kolla på den haha


OMG! DU ÄR JÄTTESÖT!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F0e909d273654d519d3b179663ac681ad%2Ftumblr_mxcbzbOsQ71qjx6n6o8_500.gif

9 jul, 2012 11:36

Hannahamanda
Elev

Avatar


Skrivet av _SanD_:
Skrivet av Hannahamanda:
jag har faktiskt mig själv som visningsbild så bara att kolla på den haha


OMG! DU ÄR JÄTTESÖT!


Tack så mycket

9 jul, 2012 15:25

1 2 3 ... 729 730 731 ... 1521 1522 1523

Forum > Off Topic > Bild på dig själv!

Du får inte svara på den här tråden.